Mites susta on sitten nuin lunki tullu =)mun isä ei olis voinut mennä verkoille vaimonsa kanssa, oli se semmonen tappura
sen sijaan isällä oli kalakaveri jolla oli lehmän hermot...
Mites susta on sitten nuin lunki tullu =)mun isä ei olis voinut mennä verkoille vaimonsa kanssa, oli se semmonen tappura
sen sijaan isällä oli kalakaveri jolla oli lehmän hermot...
Juu... kunnon vonkaleista.Perttiii! Mää oikeesti puhuin kaloista
Hyväset hyssykät sun kanssas :stick: :kiss:Juu... kunnon vonkaleista.
mistä asti mä olen ollut lunki?Mites susta on sitten nuin lunki tullu =)
nams..Juu... kunnon vonkaleista.
No et nää vaikuta ylettömän nopeasti kimmastuvalta. Voinpa tieten olla väärässäki =)mistä asti mä olen ollut lunki?
Tiiä tosiaankin, miten hyvät olis...Hyväset hyssykät sun kanssas :stick: :kiss:
=)
Ne hyssykät.
pahoin pelkään että nää oot taas väärässä, kyllä mä olen pikemminkin äkkipikainenNo et nää vaikuta ylettömän nopeasti kimmastuvalta. Voinpa tieten olla väärässäki =)
Taas?!? Jos nyt yhen kerran vähän erehtyy :stick:pahoin pelkään että nää oot taas väärässä, kyllä mä olen pikemminkin äkkipikainen
toisaalta lepyn myös nopsaan
sori jos pilasin sulta puhtaan track recordinTaas?!? Jos nyt yhen kerran vähän erehtyy :stick:
No problem, kyllä minä varmaan jotenkin olin oikeassa tuossakin :xmas:sori jos pilasin sulta puhtaan track recordin
no saattase vain olla niinkin, ehkä mulla kierrokset nousee nopsaan mutta ei kovin helposti?No problem, kyllä minä varmaan jotenkin olin oikeassa tuossakin :xmas:
Nainen, jolla positiivinen asenne. =)No problem, kyllä minä varmaan jotenkin olin oikeassa tuossakin :xmas:
Maistuu maistuu! Heitä tänne vaanNams, sumppi on pihissy ja letut paistettu..maistuiskos kelle?
Kait tänne parit letutki uppois vielä Kahviki kuulostas hyvältä, uskaltaiskoha vielä juoda kupillisen, vai meneekö yöunet. Toki mun on kofeiinikiintiö jääny tänää vähä vajaaksi, ku kävin vasta takastulomatkalla hakemassa absilta ison kahvin, muuten en juonu reissussa ollenkaan...Nams, sumppi on pihissy ja letut paistettu..maistuiskos kelle?
Uuu, lättyjä tänne pliis! Kahvit join joNams, sumppi on pihissy ja letut paistettu..maistuiskos kelle?
Tai vaihtoehtoisesti kauhee besserwisserNainen, jolla positiivinen asenne. =)
Se on lähettävä antamaan tytöille apetta etteivät hermostu.
peesailenTuosta naisen karvoitus ketjusta. Miksi ei voida uskoa sitä että mitä muille kuuluu toisten karvoitukset? Mä en ainakaan stressaa tai edes ajattele sitä mitä mitä joku mies ajattelee mun karvoista. :xmas:
jos tullaan kaikki :xmas:Aika kehnomta näyttää tän miehen harrastukset viikonlopulle. Lähtekääs joku mikkelin yöelämään
no lähdet tiettyAlkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;28094726:Morjeksiiiiii
*niisk niisk* Oli mulla nessuja mukana ja vähän kostu silmänurkka, oli se niin haikeeta..
Tässä mietiskelen, että pitäskö lähtiä tuon veljen kanssa pyörähteleen tänää jossai kun pyysi, mutten sit tie jaksanko lähteä vaiko enkö. Vaikeeta