The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Sangria
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;28094726:
Morjeksiiiiii :)

*niisk niisk* Oli mulla nessuja mukana ja vähän kostu silmänurkka, oli se niin haikeeta.. :)

Tässä mietiskelen, että pitäskö lähtiä tuon veljen kanssa pyörähteleen tänää jossai kun pyysi, mutten sit tie jaksanko lähteä vaiko enkö. Vaikeeta :D
:hug:

mä lähtisin heti pyörimään tonne kaupungille jos ois mahdollista:)
 
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;28094726:
Morjeksiiiiii :)

*niisk niisk* Oli mulla nessuja mukana ja vähän kostu silmänurkka, oli se niin haikeeta.. :)

Tässä mietiskelen, että pitäskö lähtiä tuon veljen kanssa pyörähteleen tänää jossai kun pyysi, mutten sit tie jaksanko lähteä vaiko enkö. Vaikeeta :D
se on loppujen lopulta iso lupaus mikä tuossa tulee annettua

ainakin musta tuntuu että olen aina henkisesti sotilas vaikka multa ei ole pyydetty juuri mitään panosta maanpuolustukseen sen jälkeen kun sain sotilaspassin kouraan
 
se on loppujen lopulta iso lupaus mikä tuossa tulee annettua

ainakin musta tuntuu että olen aina henkisesti sotilas vaikka multa ei ole pyydetty juuri mitään panosta maanpuolustukseen sen jälkeen kun sain sotilaspassin kouraan
Kuuntelin kyllä tarkkaan sen valaosuuden ja tärkeitähän siinä luvattiin. Oli vanha sotaveteraani mikrofonin toisella puolen, anto vielä vaikutteellisemman kuvan. (en osannu nyt pukea sanoiksi, mutta jotenkin noin.)

:hug:

mä lähtisin heti pyörimään tonne kaupungille jos ois mahdollista:)
No nyt tuo alko peruun jo, ettei hän varmaan jaksakaan lähteä. Miehet! :D
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
Tuli mieleen kun sai olla isin ja äitin kans verkolla, isi koki ja äiti souti. Voi sitä kaikkinaisen rauhan puutetta ja kauheaa nalkutusta...souda nyt! huopaa nyt! soudasouda!! HUOPAAAAA!!!

Oi kaikki kauniit muistot :LOL:
mun isä ei olis voinut mennä verkoille vaimonsa kanssa, oli se semmonen tappura

sen sijaan isällä oli kalakaveri jolla oli lehmän hermot...
 
Tuli mieleen kun sai olla isin ja äitin kans verkolla, isi koki ja äiti souti. Voi sitä kaikkinaisen rauhan puutetta ja kauheaa nalkutusta...souda nyt! huopaa nyt! soudasouda!! HUOPAAAAA!!!

Oi kaikki kauniit muistot :LOL:
Tuli tästä mieleeni, kun mein pappa on vähän sitä ikäpolvea, ettei naiset osaa ja oli pyytämässä tota mun miestäni mukaan verkkoja nostamaan, ymmärs kyllä sitte lopulta, ettei se ehkä oo kovin fiksua ja joutui tyytymään mun äitiin.
Tosiaan tuo miehen soutaminen on sellasta, että mä toteen jokakerta, että ehkä mä kuitenkin soudan, jos tarvii pidempi pätkä soutaa. Samoin, kuin se olen minä meistä, joka yleensä on siellä moottoria käyttämässä, tosin se johtuu taas siitä, että mä tiedän kivien paikat sun muut, kun olen koko ikäni niillä vesillä pyörinyt.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä