Sangria
Vaikee uskoo ei kyl se vois ruveta tökkimään varmasti aika nopeetakinno niimpä tosiaan
kyllästyisköhän kebuun jos sitä söis tuon tuosta?
Vaikee uskoo ei kyl se vois ruveta tökkimään varmasti aika nopeetakinno niimpä tosiaan
kyllästyisköhän kebuun jos sitä söis tuon tuosta?
Nyt saat kyl piiskaa :stick:no nyt vähän ryhtiä siihen reenaamiseen
Eipä tiedä.Vaikee uskoo ei kyl se vois ruveta tökkimään varmasti aika nopeetakin
:hug:Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;28094726:Morjeksiiiiii
*niisk niisk* Oli mulla nessuja mukana ja vähän kostu silmänurkka, oli se niin haikeeta..
Tässä mietiskelen, että pitäskö lähtiä tuon veljen kanssa pyörähteleen tänää jossai kun pyysi, mutten sit tie jaksanko lähteä vaiko enkö. Vaikeeta
se on loppujen lopulta iso lupaus mikä tuossa tulee annettuaAlkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;28094726:Morjeksiiiiii
*niisk niisk* Oli mulla nessuja mukana ja vähän kostu silmänurkka, oli se niin haikeeta..
Tässä mietiskelen, että pitäskö lähtiä tuon veljen kanssa pyörähteleen tänää jossai kun pyysi, mutten sit tie jaksanko lähteä vaiko enkö. Vaikeeta
Kesäkumit käyttöön ainaski.kuukauden päästä jo vois laittaa
Oothan sää tämän maininnutki joskus, nyt muistan. Mun kalat on yleensä pyrstöttömiä ja usein jopa sellaisia kuution/purkin muotoisia :ashamed:Hulmuharjat ja hännälliset jätän rauhaan. =)
Oon siirtynyt tyystin pyrstökkäisiin ilman nokkaa.
rahka on hyvää, varsinkin marjarahkat, appelsiinirahka, mangorahka...voi kuolastus haluun pelkkä rahka ei kyl muhun uppoo laitatko sä mitä siihen?Eipä tiedä.
Maitorahkaa syönyt päivittäin jo vuosia. Eikä töki.
Tosin eihän se paljoa maistu..
Se ois tyttö vietävä kalastamaan. =)Oothan sää tämän maininnutki joskus, nyt muistan. Mun kalat on yleensä pyrstöttömiä ja usein jopa sellaisia kuution/purkin muotoisia :ashamed:
No mut hei ne on ihan märkii ja limasii ja elävii, ja niisson sisällä kaikkee ällöö :snotty:Se ois tyttö vietävä kalastamaan. =)
Rasvaton maitorahka mustikoilla ja banaanilla on hyvää.rahka on hyvää, varsinkin marjarahkat, appelsiinirahka, mangorahka...voi kuolastus haluun pelkkä rahka ei kyl muhun uppoo laitatko sä mitä siihen?
Mää just laitoin puolukkarahkaa eli puolukoita, rahkaa, hieman kermaa ja pari tippaa semmoista vaniljasteviaa.rahka on hyvää, varsinkin marjarahkat, appelsiinirahka, mangorahka...voi kuolastus haluun pelkkä rahka ei kyl muhun uppoo laitatko sä mitä siihen?
No mut hei ne on ihan märkii ja limasii ja elävii, ja niisson sisällä kaikkee ällöö :snotty:
Taas perjantai-juttuja.....
=)
Tuli mieleen kun sai olla isin ja äitin kans verkolla, isi koki ja äiti souti. Voi sitä kaikkinaisen rauhan puutetta ja kauheaa nalkutusta...souda nyt! huopaa nyt! soudasouda!! HUOPAAAAA!!!tulee mieleen kun sai olla isävainajan mukana talvisin verkkoavennoilla
voi sitä erämaan rauhaa...
Makutustakaan välttämättä kauheesti tartte kun bansku on makeaaRasvaton maitorahka mustikoilla ja banaanilla on hyvää.
Ei se kaipaa muuta. =)
Perttiii! Mää oikeesti puhuin kaloistaNo mut hei ne on ihan märkii ja limasii ja elävii, ja niisson sisällä kaikkee ällöö :snotty:
Taas perjantai-juttuja.....
=)
Kuuntelin kyllä tarkkaan sen valaosuuden ja tärkeitähän siinä luvattiin. Oli vanha sotaveteraani mikrofonin toisella puolen, anto vielä vaikutteellisemman kuvan. (en osannu nyt pukea sanoiksi, mutta jotenkin noin.)se on loppujen lopulta iso lupaus mikä tuossa tulee annettua
ainakin musta tuntuu että olen aina henkisesti sotilas vaikka multa ei ole pyydetty juuri mitään panosta maanpuolustukseen sen jälkeen kun sain sotilaspassin kouraan
No nyt tuo alko peruun jo, ettei hän varmaan jaksakaan lähteä. Miehet!:hug:
mä lähtisin heti pyörimään tonne kaupungille jos ois mahdollista
mun isä ei olis voinut mennä verkoille vaimonsa kanssa, oli se semmonen tappuraTuli mieleen kun sai olla isin ja äitin kans verkolla, isi koki ja äiti souti. Voi sitä kaikkinaisen rauhan puutetta ja kauheaa nalkutusta...souda nyt! huopaa nyt! soudasouda!! HUOPAAAAA!!!
Oi kaikki kauniit muistot
Tuli tästä mieleeni, kun mein pappa on vähän sitä ikäpolvea, ettei naiset osaa ja oli pyytämässä tota mun miestäni mukaan verkkoja nostamaan, ymmärs kyllä sitte lopulta, ettei se ehkä oo kovin fiksua ja joutui tyytymään mun äitiin.Tuli mieleen kun sai olla isin ja äitin kans verkolla, isi koki ja äiti souti. Voi sitä kaikkinaisen rauhan puutetta ja kauheaa nalkutusta...souda nyt! huopaa nyt! soudasouda!! HUOPAAAAA!!!
Oi kaikki kauniit muistot
No joo, mut me täällä ollaan ihan mukavii :flower:Alkuperäinen kirjoittaja Tapiontytär;28094957:Tiedättekös, kun palstalta on ollut paljon poissa, niin ketjujen otsikoita katsellessa tulee lähinnä virnisteltyä, kohoteltua kulmia ja tuumittua, että mitäs vittua...
Moi ja hei
Ja mä oon sunnuntain HesarissaNo joo, mut me täällä ollaan ihan mukavii :flower: