mä olen niin joustava että kelpais mikä vain :lääh:Mullekki kelpais joku noista kropista.
mä olen niin joustava että kelpais mikä vain :lääh:Mullekki kelpais joku noista kropista.
Mäkin löysin pari sellasta vartaloa,jotka olis suurinpiirtein kuin mun omalöytyi myös pari itseeni sopivaa vartaloa
nuohan oli kaikki hyviä, varmaan jokaisen makuun jotainmä olen niin joustava että kelpais mikä vain :lääh:
niimpänuohan oli kaikki hyviä, varmaan jokaisen makuun jotain
Huomenta :wave:huomenta
huomenta :kiss:huomenta
:kiss:huomenta :kiss:
riittäiskö semmonen siirtolavan kokoinen vai pitäiskö olla valtamerikontti?Tuokaa mulle UUFin laatikko et saan heittää vanhat vaatteeni pois. Siivoon vaatekaappia :kieh:
Äläpä liiottele. Luulen et jätesäkkiin tai kahteen mahtuu kaikki mitä hukkaanriittäiskö semmonen siirtolavan kokoinen vai pitäiskö olla valtamerikontti?
no tulipas tosiaan pantua lapinlissää enempi kuin olis ollut tarpeenÄläpä liiottele. Luulen et jätesäkkiin tai kahteen mahtuu kaikki mitä hukkaan
Olispa ny se hemmetin auto ees niin vois lhätee kuskaamana johonki, suatana. 10km vissiin lähimmälle laatikolle.no tulipas tosiaan pantua lapinlissää enempi kuin olis ollut tarpeen
Mun pitäis kanssa laittaa puolet paidoista kiertoon. Tulis varmaan pelkistä topeista ja pitkähihasista se pari jätesäkillistä. Pitäis saada uusille vaatteille tilaaTuokaa mulle UUFin laatikko et saan heittää vanhat vaatteeni pois. Siivoon vaatekaappia :kieh:
Niin alkaa täälläkin,kunhan koululaiset tulevat kotiinMelkein tissit mainittu!!
Lomalomalomaloma
Ja äiti alkaa oottamaan illasta et millos ne menee taas päiväksi kouluunAlkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;28092480:Niin alkaa täälläkin,kunhan koululaiset tulevat kotiin
Luulen että tuonsuuntaista ajatusta saattaa jossain vaiheessa ilmetäJa äiti alkaa oottamaan illasta et millos ne menee taas päiväksi kouluun
Määkin aloin just toivomaan että toi vekjara menis jo kouluun |OJa äiti alkaa oottamaan illasta et millos ne menee taas päiväksi kouluun
Millos äiti menee?Määkin aloin just toivomaan että toi vekjara menis jo kouluun |O