Hyyii ajatuskin sattuu |OMulle sattui kerran harjoittelija joka pisti jänteeseen verikokeen otossa, silloin ainakin tuntui että mikään ole niin kovasti sattunut kuin se.
Hyyii ajatuskin sattuu |OMulle sattui kerran harjoittelija joka pisti jänteeseen verikokeen otossa, silloin ainakin tuntui että mikään ole niin kovasti sattunut kuin se.
No mää luovutin verta aiemmin, ja sit ton nivelsairauden takia pitäny aina ottaa jos jonkinlaista koetta. Olen neulojen tuttu
no en pysty mustelmista sanoon mitään kun ei tosiaan usein ole otettu
viimeksi kun otettiin ei tullut mustelmaa mutta vain kahteen pieneen pulloon otettiin
en edes muista otettiinko neuvoloissa muuta kuin sormenpäästä
ja pistäjiä on varmaan joka lähtöönNo mää luovutin verta aiemmin, ja sit ton nivelsairauden takia pitäny aina ottaa jos jonkinlaista koetta. Olen neulojen tuttu
Joo, onneks mulla on nuo helpot suonet. Yhen kerran vaan on joutunu pyytään toisen hoitajan, kun kolmannellakaan kerralla ei osunu.ja pistäjiä on varmaan joka lähtöön
tuo kyllä varmasti auttaa asiassaJoo, onneks mulla on nuo helpot suonet. Yhen kerran vaan on joutunu pyytään toisen hoitajan, kun kolmannellakaan kerralla ei osunu.
Hyvää yötä pikkuinen :heart:Hyvää yötä muruset :kiss:
Öitä namunen :kiss:famikin lähtee kun kellokin jo puoli 1
herätyskin vajaan 6 tunnin päästä
öitä murut :kiss:
nyt jäitä hattuun, ei saa kevät vielä tulla koska tässähän on kevättalvi vielä nautiskemattahuomenta :kiss:
Kev
Lämpötilat voivat kohota ensi viikolla yli viiteen plusasteeseen ja suotuisissa olosuhteissa jopa kymmentä astetta voidaan hätyytellä, ennustaa MTV3:n meteorologi Aleksi Jokela.
no eihän se sieltä vielä tule jos nyt kurkistamassa vaan käynyt jäitä hattuun, ei saa kevät vielä tulla koska tässähän on kevättalvi vielä nautiskematta
ja huomenta
Juu, alokkaitten sotilasvala, siellä on mun pieni veli :heart: *niisk*onkos siellä joku armeijan juttu tänään?
voih :heart:Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;28091330:Juu, alokkaitten sotilasvala, siellä on mun pieni veli :heart: *niisk*
Mä oon kans ollu kerran aikasemmin. Oltiin Turussa, ensin oli marssi, sit oltiin Tuomiokirkossa ja sitte Pansioon sinne varsinaiseen valatilaisuuteen, oli kyllä hieno Ainut, että siellä tuuli todella kylmästi :/ Nyt saakin laittaa reippaasti vaatetta päälle, ettei tuu kylmä..voih :heart:
kerran olen käynyt sotilasvalassa ja katsonut tuota marssia, se on hienon näköistä katsella
Se onkin mukavaa Hyvää aamua sullekin!Huomenta ! Kerrankin olisi saanut nukkua ysiin saakka, niin eikös sitten luonnollisesti herätä himppasen kahdeksan jäljestä.
Noh, nyt saa rauhassa loikoilla sängyssä vähäsen aikaa ennen kun työt kutsuu.