Pitkät miehet ,ne vie huomion mutta ei saa kuitenkaan olla mikään pitkä laiheliini,ei tarvii kuitenkaan olla mikään timmikään sillai ihan normi.
niin, ehkä sitä katsoo ensin sen kokonaisuudenmä skannaan naisen niin nopsaan että en pysty sanomaan että mikä tulee ensin
:hug:Vituttaa ihmisten negatiivisuus.. Ei mulla muuta ja elossa ollaan edelleen :wave:
:hug:Vituttaa ihmisten negatiivisuus.. Ei mulla muuta ja elossa ollaan edelleen :wave:
Jepulis just näinPitkät miehet ,ne vie huomion mutta ei saa kuitenkaan olla mikään pitkä laiheliini,ei tarvii kuitenkaan olla mikään timmikään sillai ihan normi.
tämä on huomattu :ashamed:Pitkät miehet ,ne vie huomion.....
Tissit on kivoja:wave: iltaa mhdm!
miksi just tissimiehiä?
en nyt sanois noinkaan :kiss:tämä on huomattu :ashamed:
me sokkelinmaalaajat saajaan olla ihan rauhasaa
mitäs se sinun pituus oli? oot voinut joskus kertookin mutta ei muistu mieleen. Ite kun tällänen lyhyt niin aina nuo pitkät miehet on vieny huomion,sille mitään voi....tämä on huomattu :ashamed:
älä nyt noin sano :hug:tämä on huomattu :ashamed:
173, täällä Lapissa käyn jotakuinkin miehestä mutta etelänmiehet on laitaa lukien paljon pidempiämitäs se sinun pituus oli? oot voinut joskus kertookin mutta ei muistu mieleen. Ite kun tällänen lyhyt niin aina nuo pitkät miehet on vieny huomion,sille mitään voi....
no sulle jo esim 175cm pitkä mies on pitkämitäs se sinun pituus oli? oot voinut joskus kertookin mutta ei muistu mieleen. Ite kun tällänen lyhyt niin aina nuo pitkät miehet on vieny huomion,sille mitään voi....
oot sä mua pidempi173, täällä Lapissa käyn jotakuinkin miehestä mutta etelänmiehet on laitaa lukien paljon pidempiä
: / :hug:Jahans, viikon draamakiintiö taas vaihteeksi täynnä. Kävin semmosen sananvaihdon exän nyxän kanssa, että huhhuh!
mua eioot sä mua pidempi
Mä en ole laiheliini, enkä timmikään, leveähartiainen ja roteva...Pitkät miehet ,ne vie huomion mutta ei saa kuitenkaan olla mikään pitkä laiheliini,ei tarvii kuitenkaan olla mikään timmikään sillai ihan normi.
Mua lähinnä nauratti - ja sainpa komukan hiljaiseksi.: / :hug:
Kuulostat mun mieheltä, saman pituinenkinMä en ole laiheliini, enkä timmikään, leveähartiainen ja roteva...
Mutta en kyllä järin pitkäkään, himppasen alle 185 cm
kepusta kommariin, sun eksä se loikkas ojasta allikkoon...Mua lähinnä nauratti - ja sainpa komukan hiljaiseksi.
No onhan se pidempi mutta....no eihän se rakkaus nyt katso pituutta mut kyllä se 180cm on yleensä ollut se vähimmäismitta enkä ees ole valinnut ketään koskaan mitenkään pituuden perusteella mutta aina se vaan menee siihen.no sulle jo esim 175cm pitkä mies on pitkä
jos muistan pituutesi edes jotenkin oikein
Voi ei, meidän suhde siis kariutui ennen kuin se alkoikaan :'(Minä ainakin olen !
Sipulista kuoriutuu, pervon poikaneneikös suurin osa miehistä ole