The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Oisin voinut kuvitella sut tissimieheks. Mite se valikoituu tais siis millä perusteella just peppu tai tissit? Ite katon miehistä kans eka sen takapuolen mikäli se on siinä sopivasti eessä mut jos ei niin sitten pitää vähän kierrellä ja kaarrella jotta näkee:D
:D no ethän sinäkään varmaan valitse tykkäätkö miehissä enemmän hyvistä käsivarsista vai perseestä? :D
 
:D no ethän sinäkään varmaan valitse tykkäätkö miehissä enemmän hyvistä käsivarsista vai perseestä? :D
en mut eka kiinnityy huomio peppuun,eikä jonkun ruumiinosan perusteella nyt valita kumppania. Ehkä joku valitsee jonku tissien perusteella yhen yön kumppaninsa mutta tuskin miehetkään nyt sitä vakavampaa juttua valitsee sen perusteella onko sillä naisella hyvä perä vai tissit.
 
en mut eka kiinnityy huomio peppuun,eikä jonkun ruumiinosan perusteella nyt valita kumppania. Ehkä joku valitsee jonku tissien perusteella yhen yön kumppaninsa mutta tuskin miehetkään nyt sitä vakavampaa juttua valitsee sen perusteella onko sillä naisella hyvä perä vai tissit.
niimpä, mitäpä iloa olis hyvistä tisseistä tai peristä jos eukko osoittautuu pihtariksi
 
IhanaValo
Oon varmaan liian kiltti kun tsekkaan miehestä ensin silmät. Ne on kaikkein tärkeimmät, ja sit koko ulkoinen olemus, pitää olla "sitä jotain" mitä en kyl osaa selittää, sen tietää sit..Mitään peppuja tai muita kattele:O
 
Oon varmaan liian kiltti kun tsekkaan miehestä ensin silmät. Ne on kaikkein tärkeimmät, ja sit koko ulkoinen olemus, pitää olla "sitä jotain" mitä en kyl osaa selittää, sen tietää sit..Mitään peppuja tai muita kattele:O
Mä en ole varmaan koskaan eka kiinnittänyt miehen silmiin huomiota,siis todellakin eka,kyl ne sit tulee katottua mut ei heti. Paitsi jos tiedän entuudestaan et miehellä ruskeet silmät ni sitten on pakko tuijottaa niitä,ne on niin ihanat:)
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä