eikös suurin osa miehistä oleonks ruutis tussumiehiä?
eikös suurin osa miehistä oleonks ruutis tussumiehiä?
Famiiii:stick:eikös suurin osa miehistä ole
eikun olen enempi buttmanonks ruutis tissimiehiä?
noinhan se on hyvä viettääEi ole mullakaan, ihan rentoutumisen kannalta tarkoitus ottaa ja varmaan vähän tuolla "isommassa maailmassa" pyörähtää. Ja toivottavasti ei tosiaan pakkanen pauku.
ehkä joo, näytti olevan niin puristuksissahyvinkin paljon mahdollista mutta varuiksi kannattais vapauttaa ne joka tapauksessa
:snotty: :ashamed:Famiiii:stick:
Oisin voinut kuvitella sut tissimieheks. Mite se valikoituu tais siis millä perusteella just peppu tai tissit? Ite katon miehistä kans eka sen takapuolen mikäli se on siinä sopivasti eessä mut jos ei niin sitten pitää vähän kierrellä ja kaarrella jotta näkeeeikun olen enempi buttman
no ethän sinäkään varmaan valitse tykkäätkö miehissä enemmän hyvistä käsivarsista vai perseestä?Oisin voinut kuvitella sut tissimieheks. Mite se valikoituu tais siis millä perusteella just peppu tai tissit? Ite katon miehistä kans eka sen takapuolen mikäli se on siinä sopivasti eessä mut jos ei niin sitten pitää vähän kierrellä ja kaarrella jotta näkee
en mut eka kiinnityy huomio peppuun,eikä jonkun ruumiinosan perusteella nyt valita kumppania. Ehkä joku valitsee jonku tissien perusteella yhen yön kumppaninsa mutta tuskin miehetkään nyt sitä vakavampaa juttua valitsee sen perusteella onko sillä naisella hyvä perä vai tissit.no ethän sinäkään varmaan valitse tykkäätkö miehissä enemmän hyvistä käsivarsista vai perseestä?
miehiltä ei oikein voi tissejä katsoakaanOisin voinut kuvitella sut tissimieheks. Mite se valikoituu tais siis millä perusteella just peppu tai tissit? Ite katon miehistä kans eka sen takapuolen mikäli se on siinä sopivasti eessä mut jos ei niin sitten pitää vähän kierrellä ja kaarrella jotta näkee
voi jos on manboobsit :xmiehiltä ei oikein voi tissejä katsoakaan
niimpä, mitäpä iloa olis hyvistä tisseistä tai peristä jos eukko osoittautuu pihtariksien mut eka kiinnityy huomio peppuun,eikä jonkun ruumiinosan perusteella nyt valita kumppania. Ehkä joku valitsee jonku tissien perusteella yhen yön kumppaninsa mutta tuskin miehetkään nyt sitä vakavampaa juttua valitsee sen perusteella onko sillä naisella hyvä perä vai tissit.
no tuo tuli kanssa myöhemmin mieleen mutta en jaksanut enää muokatavoi jos on manboobsit :x
tai vaikka luonne olisi pepustaniimpä, mitäpä iloa olis hyvistä tisseistä tai peristä jos eukko osoittautuu pihtariksi
no niinhän mä just sanointai vaikka luonne olisi pepusta
Mä en ole varmaan koskaan eka kiinnittänyt miehen silmiin huomiota,siis todellakin eka,kyl ne sit tulee katottua mut ei heti. Paitsi jos tiedän entuudestaan et miehellä ruskeet silmät ni sitten on pakko tuijottaa niitä,ne on niin ihanatOon varmaan liian kiltti kun tsekkaan miehestä ensin silmät. Ne on kaikkein tärkeimmät, ja sit koko ulkoinen olemus, pitää olla "sitä jotain" mitä en kyl osaa selittää, sen tietää sit..Mitään peppuja tai muita kattele:O
en mut eka kiinnityy huomio peppuun,eikä jonkun ruumiinosan perusteella nyt valita kumppania. Ehkä joku valitsee jonku tissien perusteella yhen yön kumppaninsa mutta tuskin miehetkään nyt sitä vakavampaa juttua valitsee sen perusteella onko sillä naisella hyvä perä vai tissit.
silmät ja huulet tai kasvot yleensä ja kokonaisuusOon varmaan liian kiltti kun tsekkaan miehestä ensin silmät. Ne on kaikkein tärkeimmät, ja sit koko ulkoinen olemus, pitää olla "sitä jotain" mitä en kyl osaa selittää, sen tietää sit..Mitään peppuja tai muita kattele:O
niinhän taisit juu sanoakinno niinhän mä just sanoin