kahvikirahvi
Minkä värinen hammasharja sulla on?Tässä tylsyyden illassa vois käydä suihkussa vielä uudelleen mutta taidan mennä vaan pesemään legot. niinkun jotakuta tää tieto nyt varmasti kiinnosti
Minkä värinen hammasharja sulla on?Tässä tylsyyden illassa vois käydä suihkussa vielä uudelleen mutta taidan mennä vaan pesemään legot. niinkun jotakuta tää tieto nyt varmasti kiinnosti
Olisit pyytäny mua, mä oon hyvä laittamaan piilareita - muille, ite en oo kokeillu. Mp osti joskus vappusin värikkäitä piilareita ja mä jouduin auttaan sitä niitten kanssa. Niiden pois ottaminen oli paljon helpompaa kun mp oli jo niin humalassa ettei se tajunnu räpytellä silmiäänHopsan. Löysin netflixistä fireflyn ..
Oon koko päivän ollut yhdellä piilarilla, en vaan tunnissa saanut toista silmään.. oon 2v ainakin ollut ilman laseja, ehkä silmät väsyy jo. Tai huono päivä. .
Mulla on semmoinen valkovihreä, entäs sulla KK?Minkä värinen hammasharja sulla on?
sullakin on sitten vissiin vähän tylsää jos tuo kiinnostiKiinnostaa kovasti
harmaa/pinkki mutta se menee pian vaihtoon ja sitte on joko harmaa/liila tai valkoinen/liila. Joo,oon hamstrannu hammasharjoja jemmaanMinkä värinen hammasharja sulla on?
Öitä ja *kiss kiss* muttei se karkkiMie painun nukkuu. :kiss:
Onneks mulla ei oo semmosta liittymää kännykässä millä uskaltais surffata, mulle kävis noin ihan takuulla
Harmaa se on, ja siinä on pinkkiä Hammasharja on ainoa asia missä itselleni pinkkiä hyväksyn, kun se suojakin on pinkki.Mulla on semmoinen valkovihreä, entäs sulla KK?
Mää oon btw ihan pihalla et ketä te epäilette...
tää kiinnostaa muakinMinkälaiset pikkarit sulla tinku on?
Vaaleanpunainen jossa kukkasen kuviaMinkä värinen hammasharja sulla on?
Mää ostan kerralla koko perheelle uudet hammasharjat ja vaihdankin ne kaikille. Mun täytyy salaa heittää sen käytetty harja aina roskiin, muuten se varmaan hinkkais vuoden samalla harjalla. Jos yritän muistuttaa niin se sanoo vaan että "tää on vielä ihan hyvä", vaikka ne harjakset sojottais kaikki eri suuntiinharmaa/pinkki mutta se menee pian vaihtoon ja sitte on joko harmaa/liila tai valkoinen/liila. Joo,oon hamstrannu hammasharjoja jemmaan
eiku pitää selostaa millaset pöksyt on jallaassaOnks tääl joku hammasharjan väri kysely mun hammasharjassa on liilaa ja valkoista
Ai noinko se olikineiku pitää selostaa millaset pöksyt on jallaassa
senkin....tää kiinnostaa muakin
näyttäisi olevan viikon kylmin yö ensi yöOli muuten pakkanen hiukkasen nopeasti kirisynyt, kun istuttiin kaverin kanssa tuossa reilu tunti paikallisessa "essonpaarissa" ja sillä välin oli jo auton lasit jäätynyt.
Tulee kylmä yö.
Ai että nyt repesin Mulla on tumman harmaat jossa on kaks lintua. Pääskysiksi niitä epäilen.tää kiinnostaa muakin
Heitä helevettihin tollanen savustaminen.Iltaa... Rupesin tässä miettimään niinkin tärkeää asiaa, että pitäisikö vaihtaa tupakkamerkkiä, kun 16-vuotiaasta polttanut koko lailla aina Belmontin punasta.