The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
noita työtarjouksia kuuluu olevan liikkeellä, mun rouvaakin joku headhuntteri oli yrittänyt juksata uuteen paikkaan
Ollaanko me sitten toipumassa taantumasta? Tää olis mun veikkaus jonniinverran pisnesmaailmaa seuranneena ja Kauppalehden aktiivitilaajana. Tosin EU-alueen tilanne on nyt sellainen, että mikään työpaikka ei ole kiveen hakattu. Kunnan pamppuja tietenkin lukuunottamatta.

Millä alalla rouvasi vaikuttaa? Ei ole pakko vastata, mutta kunhan kysyin.
 
Ollaanko me sitten toipumassa taantumasta? Tää olis mun veikkaus jonniinverran pisnesmaailmaa seuranneena ja Kauppalehden aktiivitilaajana. Tosin EU-alueen tilanne on nyt sellainen, että mikään työpaikka ei ole kiveen hakattu. Kunnan pamppuja tietenkin lukuunottamatta.

Millä alalla rouvasi vaikuttaa? Ei ole pakko vastata, mutta kunhan kysyin.
mustakin tuntuu että pahimman yli on päästy ja teollisuus alkaa pikkuhiljaa saada koneisiinsa kierroksia

en viitti näin julkisesti selostaa eukon työjuttuja tän enempää
 
  • Tykkää
Reactions: Pikkukaupunkilainen
ja kunhan vaan nuo hallitusherrat älyäis olla tunkematta kapuloita rattaisiin

tämmösenä aikana ei tarvittais enää lisää esim. rikkidirektiivin tapaisia emämunauksia
Suomi on yhden aatteen maa (taisit sinä joskus näin osuvasti sanoa?), joskus se oli neukut ja nyt se on kaikenlainen viherpiipertäminen, joka tuntuu varsinkin hallitusherroilla olevan ennemmin sääntö kuin poikkeus. Täysin puolueesta riippumatta.

Ja rikkidirektiivi on piiperryksen multihuipentuma.
Ja telakkatilausasiakin minun näkökannastani olisi voitu hoitaa mallikkaammin, toisaalta sekin on kaksipiippuinen juttu.
 
  • Tykkää
Reactions: ruutiukko
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä