The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
kahvikirahvi
Hopsan. Löysin netflixistä fireflyn ..
Oon koko päivän ollut yhdellä piilarilla, en vaan tunnissa saanut toista silmään.. oon 2v ainakin ollut ilman laseja, ehkä silmät väsyy jo. Tai huono päivä. .
Olisit pyytäny mua, mä oon hyvä laittamaan piilareita - muille, ite en oo kokeillu. Mp osti joskus vappusin värikkäitä piilareita ja mä jouduin auttaan sitä niitten kanssa. Niiden pois ottaminen oli paljon helpompaa kun mp oli jo niin humalassa ettei se tajunnu räpytellä silmiään :D
 
Khyl yleensä selviän yksin ja kerta yrittämällä :D on -2 tienoolöa näkö tuossa silmässä, ihme etgei jo migreenikohtausta ole tullut.
Iltapalaksi terveellisesti kaksi pullaa ja lihapiirakka+vettä, jo on lähipiirillä hankalaa kun yritän päästä irti karkista, suklaasta ja limsasta ku niitä menee päivittäin.
 
kahvikirahvi
harmaa/pinkki mutta se menee pian vaihtoon ja sitte on joko harmaa/liila tai valkoinen/liila. Joo,oon hamstrannu hammasharjoja jemmaan:D
Mää ostan kerralla koko perheelle uudet hammasharjat ja vaihdankin ne kaikille. Mun täytyy salaa heittää sen käytetty harja aina roskiin, muuten se varmaan hinkkais vuoden samalla harjalla. Jos yritän muistuttaa niin se sanoo vaan että "tää on vielä ihan hyvä", vaikka ne harjakset sojottais kaikki eri suuntiin :LOL:
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä