eihän teillä nyt kauheasti ikäeroa oleen puhuis kyllä mitään vanhuudesta jos olisin vielä noin nuori
Joo, vaihtelee paikkakunnittain tuo ajankohta.meiilä se on vasta kymppiviikolla
kiitos :kiss:eihän teillä nyt kauheasti ikäeroa ole
Tihrustin aamulla ja päivällä mutta en mä mitään löytänyt...mihinköhän kohtaan ne merkkaa jos merkkaavat.toisaalta en mä ole ennenkää oven pielijä tarkistellut niin tiedä sitten oliko joku niistä se merkki,oven pielissä kun muutenkin kaikenlaisia jälkiä.oliko tinku merkintöjä oven vieressä, katsoitko?
Öitä!:wave:Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;28083742:Kyl kait kohta saa painuu pehkuihin, jaksaa aamusti sitte.. :wave: :kiss: Ötyjä!
öitä ja koita saada nukuttua hyvin :kiss:Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;28083742:Kyl kait kohta saa painuu pehkuihin, jaksaa aamusti sitte.. :wave: :kiss: Ötyjä!
tarttetko apua?Pitäis pestä hiukset..siispä suihkuun käypi hän!
Miunkin pitäis, kuhan saan noiden lapsukaisten iltatoimet valvottuaPitäis pestä hiukset..siispä suihkuun käypi hän!
mä pesin jo heti töistä tullessa niin nyt ei tarvii enää suoriutua.Miunkin pitäis, kuhan saan noiden lapsukaisten iltatoimet valvottua
No voi ny hitsilöinen, kerkesin käydä jo..jospa sotken itteni vaiks jauhoihin ni tuuks peseetarttetko apua?
*kysyy hän kommuunin virallisen kylvettäjän äänellä*
leipase samalla jotain nannaa ettei mene hyvät jauhot hukkaanNo voi ny hitsilöinen, kerkesin käydä jo..jospa sotken itteni vaiks jauhoihin ni tuuks pesee
Ai niistä jauhoista jotka oon sotkenu itteeni tuskin kelpaa kenellekkään sellaiset leipomukset vaiks puhdas oonkileipase samalla jotain nannaa ettei mene hyvät jauhot hukkaan
ei sitä tiedä vaikka kelpaiskinAi niistä jauhoista jotka oon sotkenu itteeni tuskin kelpaa kenellekkään sellaiset leipomukset vaiks puhdas oonki
Epäilen vähänei sitä tiedä vaikka kelpaiskin
ainahan sitä eppäillä soppii, sano kapteeni Kaarnakin kun ryssä tankilla ampuiEpäilen vähän