The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
kahvikirahvi
Nukahdettiin joskus pp.n kanssa patjalle olkkariin tv-shopin äärelle. Tunnin nokoset ja siinä pyöri edelleen samat kolme mainosta mitä ennen nukahtamista. Tylsä se teeveesoppi.
 
IhanaValo
huomenta :flower:

mikäs leidit herätti näin varhain?
Huomenta!:)

Miulla oli kello herättämässä 6.10, vähän sitä ennen kuitenkin jo nousin. Mies kun menny jo aamuvuoroon niin siitä ei oo apua lasten kyyditsemisessä hoitoon tms. aamuhommissa niin pelkään aina et olen myöhässä kun yksin pitää nää hoitaa.

Ja siis miulla ei tunnu aina toimivan tuo ajantaju, tarviisin oman "neiti ajan" kertomaan paljon kello on, paljon on aikaa vielä ennenku pitää mennä jne. :D
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Sangria
Huomentaah! Tänään uus yritys,pitää lähteä viemään poikaa neuvolaan rokotusta hakemaan. Vesirokkorokote ois tarkoitus antaa, olen ottanut sen itellenikin kun ikinä sitä ole sairastanut. tytöt myös rokotettu sitä vastaan. Kauheen kallis rokote vaan, kerta annos 80e ja pitää ottaa kahteen kertaan.
 
täällä kaksi kolmesta sairastanut vesirokon, itse olen myös sen sairastanut
rokotetta en ole tuolle yhdelle ottanut

kumma juttu kun oli päikyssä, niin ryhmässä (ja koko päikyssäkin) oli aika paljon vesirokkoa mutta eipä vaan tullut
molluskoita vaan tuli enkä usko että joukossa oli vesirokkonäppyjä kun ei yhtään kutittanut
 
kahvikirahvi
Mutta nyt kun on taas noussut ajoissa, niin voisin vaikka keskittyä pyykkikorien tyhjentämiseen koneen kautta, ja vaikka tiskatakin. Sitten kun herään. Suatana.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä