Aries 78
Ei varsinkaan jos lapset asuu siellä..lasten hyvinvointiin ei kuulu se että viedään eksältä tuhkatkin pesästä
Ei varsinkaan jos lapset asuu siellä..lasten hyvinvointiin ei kuulu se että viedään eksältä tuhkatkin pesästä
voi tasoihinkin menna. Ja se se vasta voitto onkin!parisuhdepeleissä ei voi koskaan voittaa...
vain hävitä
niimpä eli jos erossa jompikumpi oveluuttaa voittaa toiselta jotain omaisuutta niin se on lopulta lasten vahingoksiEi varsinkaan jos lapset asuu siellä..
jos menee tasan niin menee oikein ja se on kaikkien parhaaksivoi tasoihinkin menna. Ja se se vasta voitto onkin!
toisilla on, toisilla eiparisuhteessa on eri pelit mitä eron jälkeen kun jaetaan omaisuutta ja lapsien hyvinvoinnista on kyse.
Ei sitä kukaan halua kohdalleen ja en kenellekkään sitä toivo. Vaikka ero ole helppo ja nätisti sujui kaikki niin jälkikäteen voi tulla yllätyksiä, silloin joutuu vain pitämään pää kylmänä ja miettimään kaikki 2-3 askelta edemmäs mitä tekee ja sanoo..mä taas en jaksaisi/haluaisi mitään pelejä
mutta kaippa tuo riippuu vastapuolestakin, en osaa sanoa kun en ole sellaisessa tilanteessa ollut
öitä sullekin :kiss:jos menee tasan niin menee oikein ja se on kaikkien parhaaksi
mutta nyt painun unille, öitä :kiss:
no eipä tietenkään haluaEi sitä kukaan halua kohdalleen ja en kenellekkään sitä toivo. Vaikka ero ole helppo ja nätisti sujui kaikki niin jälkikäteen voi tulla yllätyksiä, silloin joutuu vain pitämään pää kylmänä ja miettimään kaikki 2-3 askelta edemmäs mitä tekee ja sanoo..
karate, judo, nyrkkeilyMää haluaisin alottaa harrastuksen. Joku taistelu- tai itsepuolustuslaji olis kiva.
Lapsia erossa pitää ajatella eikä sitä miten paljon saa toiselle osapuolelle kiusaa tehtyä. Ei kovinkaan monessa erosa noin ajatella, tätäkin palstaa kun lukee tuolla yleisellä puolella niin oikein yllytetään toista alkamaan hankalaksi sille iskälle joka on narsistinen paska joka ei tajua sitä että pitäisi tehdä kuten exä haluaa.. No tuo oli hieman kärjistetty noiden viestien osalta, mutta ei ole kauhean montaa eroa jossa molemmat vanhemmat ajattelee vain lastensa parasta :/niimpä eli jos erossa jompikumpi oveluuttaa voittaa toiselta jotain omaisuutta niin se on lopulta lasten vahingoksi
tasan pitää jakaa
Mä oon ajatellu ihan samaa, kauheen kiva ois aloittaa uudestaan mut mun selkä ei varmaan kestäis sitä menoaMää haluaisin alottaa harrastuksen. Joku taistelu- tai itsepuolustuslaji olis kiva.
Tai Shin Mun FinlandMää haluaisin alottaa harrastuksen. Joku taistelu- tai itsepuolustuslaji olis kiva.
Onhan niitä potku- ja kuntonyrkkeilyitä, aikidoa, jujitsua(?)kin ja vaikka mitä, mutta en tiiä mikä olis hyvä.karate, judo, nyrkkeily
näinhän tuon pitäisi mennäLapsia erossa pitää ajatella eikä sitä miten paljon saa toiselle osapuolelle kiusaa tehtyä. Ei kovinkaan monessa erosa noin ajatella, tätäkin palstaa kun lukee tuolla yleisellä puolella niin oikein yllytetään toista alkamaan hankalaksi sille iskälle joka on narsistinen paska joka ei tajua sitä että pitäisi tehdä kuten exä haluaa.. No tuo oli hieman kärjistetty noiden viestien osalta, mutta ei ole kauhean montaa eroa jossa molemmat vanhemmat ajattelee vain lastensa parasta :/
Ju-jutsu on kokonaisvaltasempaa Ja hyödyllistäkarate, judo, nyrkkeily
juu, enpä noista mitään tiedä, nuo nyt vain tuli mieleenJu-jutsu on kokonaisvaltasempaa Ja hyödyllistä
Ei siinä kauaa kestä, mutta sen kuosiin pääsyn aloittaminen on usein vaikeinta. t.toista kuukautta suunnittelen herkku- ja alkoholilakkoaHuh huh. Kauankohan se kestää että saa ittensä taas johonki kuosiin venähtäneen sohvaperunakauden jälkeen |O
Mä oon ju-jutsua harrastanu aikoinaan.juu, enpä noista mitään tiedä, nuo nyt vain tuli mieleen
famikin lähtee, öitä kaikille :kiss:Hyvää yötä muruset :kiss: :vampire:
Pitää herätä aikasi, ku aamulla pariks tuntii töihi
Öitäpöitä :kiss:Hyvää yötä muruset :kiss: :vampire:
Pitää herätä aikasi, ku aamulla pariks tuntii töihi
HeheeEi siinä kauaa kestä, mutta sen kuosiin pääsyn aloittaminen on usein vaikeinta. t.toista kuukautta suunnittelen herkku- ja alkoholilakkoa