Jos mä ny kerron, nii eihä se mikkää yllätys oo, pölöni mun :kiss:Milläs aiot meidät yllättää? :kiss:
Jos mä ny kerron, nii eihä se mikkää yllätys oo, pölöni mun :kiss:Milläs aiot meidät yllättää? :kiss:
näinPah, ette ees nää mua :snotty:
riippuu kaveristaNo niin,nyt tajusinkin jotain. mä olen aina ollut se joka tahtoo ja tahtooo:ashamed: ja sit miehet ollut ai vielä vai:O En mä mikään kone ole mutta onhan se kivaa puuhaa,mitä sitä kietämään mut mistään kinkyjutuista en tykkää.
mä olen vain yhden miehen nainen eikä miehelläkään saa olla toistaMie olen vain kokkina kunnes saan itelleni kaksi vakutuista naista..
Oo sää se kotiorjasipuli sit siellä kommuunissa? :saint:mä olen vain yhden miehen nainen eikä miehelläkään saa olla toista
iltaa :xmas:Iltaapi!
Oo sää se kotiorjasipuli sit siellä kommuunissa? :saint:
niin se IRL-tyyppikin joka tätä tekstiä näppäileemä olen vain yhden miehen nainen eikä miehelläkään saa olla toista
voin olla siivooja kivoissa hepenissä ja saunottajaOo sää se kotiorjasipuli sit siellä kommuunissa? :saint:
käy nyt katsomassaKäviköhän mun oven takana tossa jokunen tunti sitten jehovantodistajia,ovikello soi en avannut ja kuuntelin oven takana kun siinä jonkun aikaa olivat ja sit toinen sano ettei siellä ketään ole.Meni hetki niin kuulu raaputusta ja sit hetken päästä ne soitti toista ovikelloa. Siis mahtoko ne merkata jotain,eikö niillä oo joku sellanen tapa? en voinut ees väliovea avata kun se pitää niin kovaa ääntä et kuuluu ulos asti.
Täytyy huomenna tihrustaa ovenkarmit läpi.
tämä on niin tottaniin se IRL-tyyppikin joka tätä tekstiä näppäilee
tästä ruutiksesta ei taas ole mitään takeita...
Minakin vain haikailen Tohtoriani...niin se IRL-tyyppikin joka tätä tekstiä näppäilee
Hyvinkö lipoo?Iltaapi!
aivan, kaksi eri persoonaa, palstapersoona ja IRL-persoonaniin se IRL-tyyppikin joka tätä tekstiä näppäilee
my words exactlyMinakin vain haikailen Tohtoriani...
Mutta ei silti tylsaa tarvitse olla.
Mää voisin olla useamman miehen ja naisen nainen, mutta mp ei oo yhtä avomielinen niin näillä mennään.niin se IRL-tyyppikin joka tätä tekstiä näppäilee
en mä nyt viitti mennä kun olen jo yövetimissä ja sattuu joku naapurii tulee just kotiin tai lähtee ni kattoo kieroon kun nuuskin ovenpieliä katon huomenna niin ei ole niin epäilyttävää.käy nyt katsomassa
saattoivat ollakin
mäkin haikailen jotain mutta en itsekään tiedä mitäMinakin vain haikailen Tohtoriani...
Mutta ei silti tylsaa tarvitse olla.
tää laittaa mut ajattelemaan että mikä on lopulta muna ja mikä kana...Mää voisin olla useamman miehen ja naisen nainen, mutta mp ei oo yhtä avomielinen niin näillä mennään.
et ilmeisesti sitten kaipaa mitään muita siihen ..kun olet vain miehesi kanssa? ja vastatahan ei tarvitse jos on liian henk.kohtastaMää voisin olla useamman miehen ja naisen nainen, mutta mp ei oo yhtä avomielinen niin näillä mennään.
saisivat keskusteltavaaen mä nyt viitti mennä kun olen jo yövetimissä ja sattuu joku naapurii tulee just kotiin tai lähtee ni kattoo kieroon kun nuuskin ovenpieliä katon huomenna niin ei ole niin epäilyttävää.
kaikkihan haluaa olla onnellisia ja rakastettuja/rakastuneitamäkin haikailen jotain mutta en itsekään tiedä mitä
onnellisuutta, ehkä rakkauttakin :snotty: