Aika pian totuus selviaisi. :saint:Mää vaan luulen, kuten yleensä
Aika pian totuus selviaisi. :saint:Mää vaan luulen, kuten yleensä
'96, '98, '00 ja '03.Vitun iPhone. EI muuta.
Ja sitten, Morrigan, onko tuo sun vanhimpasi syntynyt 1996 ja toisiksi vanhin 1998?
Nerokkaan isäni lanseeraama uudissanaKuulostaa ihan itiootilta.
Ei muuta.Vitun iPhone. EI muuta.
Mulla on -96 ja -98, eli samanikäisiä kersoja meillä'96, '98, '00 ja '03.
Lyhyt vastaus olisi siis: joo.
Salatsih :OUnohdin muuten mainita että tsih.
Ai mun pitäskii varata, on paikka lohjennut ja ehkä hammaskin vähän. Mää en pelkää hammaslääkäriä mutta puudutuksen haluan aina.Mie taijan lähteä köllimään nyt, stressaa huomista..
Ja ottakaahan itteenne niskasta kii, naiset ja tilatkaa ne hl-ajat ittellenne..en ois ainut joka kärsii
Miullakin viime keväänä juurihoidettiin yks hammas, ois pitänyt jo aikoja sitten kuulemma varata tarkastusaika mut se vaan venyi ja venyi kunnes tsemppasin, ja sitten sitä jaskaa alkoi sieltä suunnalta tippuakin..nää kaks hammaskivenpoistoo+pari pientä paikkausta..: / mut pakko kai se on ennen ku alkaa särkemään tai pahempaa.
Kamala piilojuoppo :|Salatsih :O
Totiseksi vetää :|Kamala piilojuoppo :|
Ei mitään, peruskauraa tänääniltaa :wave:
mitäs tänne?
kirahvi ainakin tsihauttelee
Yhden vain, sit on varmaan pakko piakkoin kömpiä sänkypuuhiin kun jouduin heräämään aamulla.iltaa :wave:
mitäs tänne?
kirahvi ainakin tsihauttelee
Töissä tuli oltua melkein koko päivä ja sitten opeteltiin kertotauluja keskimmäisen kanssaEi mitään, peruskauraa tänään
Mitäs sulle?
niin ja kun ei tiedä miten aamulla taas saat nukkua :saint:Yhden vain, sit on varmaan pakko piakkoin kömpiä sänkypuuhiin kun jouduin heräämään aamulla.
Tämä tragedia minuakin kohtasiYhden vain, sit on varmaan pakko piakkoin kömpiä sänkypuuhiin kun jouduin heräämään aamulla.
oonko mä tuo isoin keskelläHello
Kertotaulut onkin prosenttilaskujen ohella yksi ainoita asioita, jonka voin sanoa matematiikasta osaavani. Loput osa-alueet onkin sitten hepreaa, geometria vielä sitäkin vaikeampaa.Töissä tuli oltua melkein koko päivä ja sitten opeteltiin kertotauluja keskimmäisen kanssa
Lapset oli illalla ulkona ja hiihtelivät, minä huhkin lumen kanssa, onneksi ei ole mitenkään iso pläntti tehdä
Pikemminkin kun ei tiedetä miten aamulla taas en saa nukkua..niin ja kun ei tiedä miten aamulla taas saat nukkua :saint: