The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Miulla on ollu aika paha hammaslääkäripelko niin en kyllä ilman puudutettakaan suostu menemään ees sen h-lääkärituolin lähelle. Vaikka sekään piikin laitto ei oo mitään kivaa niin sen jälkeen ei sit satu..kun vaan saisin psyykattuu itteeni niin että kestäis sen piikin niiden etuhampaiden lähelle. Kun nyt tiedän miltä se tuntuu. : / Ei kuitenkaan viiti mitään kännejäkään juoda :D
:hug: Mullaki on hammaslääkäripelko.. Viimeks oli kynsien kuopat kämmenessä ku puristin käsiä nyrkkiin koko hammaslääkärin ajan.. Ei se yleensä kauheesti satu, mutta silti se on pelottavaa, suuta kuivaa tai toisinaan tuntuu ettei pysty nielemään yms. yms. Hui.. Tarvis varata kyl aika, noita viisureita poisteleen...
 
Sangria
Miulla on ollu aika paha hammaslääkäripelko niin en kyllä ilman puudutettakaan suostu menemään ees sen h-lääkärituolin lähelle. Vaikka sekään piikin laitto ei oo mitään kivaa niin sen jälkeen ei sit satu..kun vaan saisin psyykattuu itteeni niin että kestäis sen piikin niiden etuhampaiden lähelle. Kun nyt tiedän miltä se tuntuu. : / Ei kuitenkaan viiti mitään kännejäkään juoda :D
Sitä ilokaasua kyl pitäis saada hammaslääkäreihin kaikkien käytettäviksi :D
 
  • Tykkää
Reactions: TrueBlood
Jiihaa! Taallakin nautitaan lomaviikosta :headwall:
Vaihdetaanko muksuja? Ja heti, kun vieraskoreus karisee, laitetaan seuraavaan sijoituspaikkaan. Sellainen lastensijoittelurinki olisi nappara...
Tänne vaan. Tosin mä oon töissä, mutta sieltä tuli kommenttia, että mitä sä oot teheny, ku sulla on ammattimaiset otteet. Mulla oli sylityksessä muksu, joka ei uskonu ettei mun nähen kannata väkivaltaa harrastaa.
 
Sangria
Jep. 4-5 vkoa siirretty hl-aikaa eteenpäin :whistle: Ny sitte joskus pitäs vararta aika. Tosin mulla on aina ollu syy siirtää.
Mä oon jo vuoden vitkutellu varaamista tarkastukseen :D miten se onkin niin pirun vaikeeta, pari juurihoitoa tehty tän vuoden aikana, joten ihan hyvä ois tarkistaa ettei tarttis enempää niitä tehä. Kerran se hammas oli niin pahasti tulehtunut ettei puudutteet auttanu vaikka lisäs monta kertaa. Joutu laittaa sit lääkepaikan ilman puudutetta. Se sattui ihan kivasti.
 
  • Tykkää
Reactions: TrueBlood
Minkä ikäsiä sulla olikaan? Mää voin ehkä ottaa yhden, voin harjotella natsimutsin roolia pp.tä varten kunhan se isommaksi kasvaa ja heittäytyy tuhmaksi :saint:





Rakas pikkupuolikas muuten söi tänään palan mun kuulokkeiden pehmusteesta :kieh:
9- (melkein 10-), 12-, 14- ja 16- (aika pian 17-)vuotiaat. Saa valita! S-postin liitteena en ole onnistunut laittamaan, vaikka yritysta on. :saint:
 
  • Tykkää
Reactions: TrueBlood
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä