The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;28072012:
Aika rauhassa noita työmatkoja tulee ajeltua, kun tuo tie on mitä on tuossa matkalla. Sitte ku lähen tonne isoille, sulille teille ajeleen, niin saattaa joskus tulla painettua kaasua vähän reilummin, mutta vaan sillon ku mulla ei oo lapsia kyydissä.. :) Meillä on tolla miehellä tuo TypeR, niin sitä yleensä sitte lainailen, jos pääsen yksinäni liikkeelle :D
No joo, toki tie pitää olla sula ja lapsetkin pitää huomioida. Tollanen 850-R ois kyllä komee, mutta se sitä ainetta vasta viekin.
Sussulla on Seatin 2-litranen turbodiisseli, mihin on vaihdettu tehokkaampi turbo sun muuta pientä viriä ja aijaijai, kun meikäläinen pääsee ittekseen ajamaan pidempää matkaa sillä.
Tankillisen ajoin vain minä ja keskikulutus 10.9 L/100 km ja maantieajopainotteista. Sussu pääsee omalla ajotyylillään 8-9L/100 km... Teholla on hintansa. :D
 
No joo, toki tie pitää olla sula ja lapsetkin pitää huomioida. Tollanen 850-R ois kyllä komee, mutta se sitä ainetta vasta viekin.
Sussulla on Seatin 2-litranen turbodiisseli, mihin on vaihdettu tehokkaampi turbo sun muuta pientä viriä ja aijaijai, kun meikäläinen pääsee ittekseen ajamaan pidempää matkaa sillä.
Tankillisen ajoin vain minä ja keskikulutus 10.9 L/100 km ja maantieajopainotteista. Sussu pääsee omalla ajotyylillään 8-9L/100 km... Teholla on hintansa. :D
Meillä mä saan Typerän viemään 7L/100km, kun miehen ajotyylillä se vie 9-10L/100km :D Mut mulla ei ookkaa mikään tarve leikkiä sen auton kanssa :D
 
moikka moi :wave: mitäs kuuluu?
Moooi :kiss:

Kippeeksi tulossa. Selkä ihan liekeissä, niska kipeenä ja tissitki särkee, vilu on ja väsyki.. Kuumetta ei kuitenkaan, ainakaa vielä, vähän lämpöä.. Tarvis soitella pomolle, ettei mua näy huomenna töissä, mut se soittaminen on aina yhtä kamalaa, vaikkei sille mitää voi, että tulee kipeeksi, mut silti se soittaminen on aina yhtä vaikeeta..
 
Lilith Le Nuit
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;28072108:
Onkos se laktoositonta tai vähälaktoosista? Kermaviilin ja rahkan pinnalle kertyy välillä nestettä, eikä oo mitenkää vaarallista ja sitten jos on vähälaktoosista tai laktoositonta, niin saattaa alkaa punertaa, en muista syytä mikä saa sen punertavan värin aikaiseksi, mutta esim. jos keittää puuroa laktoosittomasta maitojuomasta, nii puurossa on sellanen punertava väri...
Se on laktoositonta.
 
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;28072207:
Moooi :kiss:

Kippeeksi tulossa. Selkä ihan liekeissä, niska kipeenä ja tissitki särkee, vilu on ja väsyki.. Kuumetta ei kuitenkaan, ainakaa vielä, vähän lämpöä.. Tarvis soitella pomolle, ettei mua näy huomenna töissä, mut se soittaminen on aina yhtä kamalaa, vaikkei sille mitää voi, että tulee kipeeksi, mut silti se soittaminen on aina yhtä vaikeeta..
*hieroo selkää ja niskaa ja puhaltaa tisseihin*


Kai oot ottanu jotai särkyyn ettei aivan kaikkialle kramppi yllä?
 
*hieroo selkää ja niskaa ja puhaltaa tisseihin*


Kai oot ottanu jotai särkyyn ettei aivan kaikkialle kramppi yllä?
Kiitos :hug:

Otin tollasen lihasrelaxantin/tulehduskipulääkkeen, kun on joskus tohon alaselkäsärkyyn määrätty. Illalla napsin sitte vielä särkylääkkeen ennen nukkumaanmenoa..

Tuo pomo ottiki ihan hyvin asian, en oo tässä työpaikassa koskaa ollu kipeenä, nii en tienny miten suhtautuu asiaan, vanhassa työpaikassa ainaki oltiin heti naama norsunvitulla, jos oli kipeenä. Tekis mieli jotain leffaa vaikka kattoa, kun muut lähtee pihalle, enkä uskalla nukkuakaan, ku pelkään, että menee yöunet.
 
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;28072207:
Moooi :kiss:

Kippeeksi tulossa. Selkä ihan liekeissä, niska kipeenä ja tissitki särkee, vilu on ja väsyki.. Kuumetta ei kuitenkaan, ainakaa vielä, vähän lämpöä.. Tarvis soitella pomolle, ettei mua näy huomenna töissä, mut se soittaminen on aina yhtä kamalaa, vaikkei sille mitää voi, että tulee kipeeksi, mut silti se soittaminen on aina yhtä vaikeeta..
:hug:
 
IhanaValo
Huh, kotona. Mietin vaan jo etukäteen miten helevetin hullu ja/tai tyhmä pitää ihmisen olla et menee vapaaehtoisesti vielä huomennakin..ette usko miten kovaa sattuu etuhampaiden eteen ja taakse laittaa puudutuspiikki. Siis puudutus muutenkin, sattuu ja maistuukin pahalle mut tuo etuhampaiden alue |O
 
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;28072368:
Kiitos :hug:

Otin tollasen lihasrelaxantin/tulehduskipulääkkeen, kun on joskus tohon alaselkäsärkyyn määrätty. Illalla napsin sitte vielä särkylääkkeen ennen nukkumaanmenoa..

Tuo pomo ottiki ihan hyvin asian, en oo tässä työpaikassa koskaa ollu kipeenä, nii en tienny miten suhtautuu asiaan, vanhassa työpaikassa ainaki oltiin heti naama norsunvitulla, jos oli kipeenä. Tekis mieli jotain leffaa vaikka kattoa, kun muut lähtee pihalle, enkä uskalla nukkuakaan, ku pelkään, että menee yöunet.
Hyvä että suhtautui niinkuin asiaan kuuluu :hug:
 
Sangria
Huh, kotona. Mietin vaan jo etukäteen miten helevetin hullu ja/tai tyhmä pitää ihmisen olla et menee vapaaehtoisesti vielä huomennakin..ette usko miten kovaa sattuu etuhampaiden eteen ja taakse laittaa puudutuspiikki. Siis puudutus muutenkin, sattuu ja maistuukin pahalle mut tuo etuhampaiden alue |O

Tuo muuten tuntuu, todella inhottavalle :x

hyvä et saadaan hampit kuntoon :hug: itekki pitäis varata aikaa, ennen kuin menee liian pitkälle.
 
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;28072798:
Muih :wave:

Mäki makaan sohvalla peiton alla.. Aattelin jos jaksais 20.00 asti valvoa ja sit menis sänkyyn, jos sais nukuttua nyt sitte pitkät yöunet kerrankin.. :)
mä suunnittelen joka ilta et ajois nukkumaan et tulis pitkät unet mut ikinä ei onnistu,unet jää 5-6tuntiin /yö.
 
IhanaValo
Tuo muuten tuntuu, todella inhottavalle :x

hyvä et saadaan hampit kuntoon :hug: itekki pitäis varata aikaa, ennen kuin menee liian pitkälle.
Miulla on ollu aika paha hammaslääkäripelko niin en kyllä ilman puudutettakaan suostu menemään ees sen h-lääkärituolin lähelle. Vaikka sekään piikin laitto ei oo mitään kivaa niin sen jälkeen ei sit satu..kun vaan saisin psyykattuu itteeni niin että kestäis sen piikin niiden etuhampaiden lähelle. Kun nyt tiedän miltä se tuntuu. : / Ei kuitenkaan viiti mitään kännejäkään juoda :D
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä