The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
kahvikirahvi
Todennäköisesti kävi kokeilemassa. Noille pitää sanoa ihan suoraan, eikä turhaan sievistellä.
Meilläkin on joskus käynyt ovella muka kauppaamassa mannet jotain ja sanoin tiukan ystävällisesti, että ei kiitos, mutta kun eivät uskoneet "Painukaas mannet vittuun!" ja ovi kiinni, toimi yllättävän tehokkaasti.
Kuitenkin jonniinmoinen vara noiden kanssa on pidettävä - ovat kostonhimoisia.
No, häätyy jatkossa pitää ovi lukossa kotona ollessakin. Yleensä päivisin kun kotona ollaan niin pidän sitä auki, pelkään että jään ulos jumiin kun käyn tupakalla ja kersa jää sisälle. Vaikka on mulla aina avaimet takin taskussa, mutta jos ne vaikka putoo eteisen lattialle kun nakkelen takkia minne sattuu..

Kaupustelijoille sanon kyllä suoraan vaan että ei kiinnosta. Mutta tääpä ei kaupustellu, lähti vaan äkkiä.
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
No, häätyy jatkossa pitää ovi lukossa kotona ollessakin. Yleensä päivisin kun kotona ollaan niin pidän sitä auki, pelkään että jään ulos jumiin kun käyn tupakalla ja kersa jää sisälle. Vaikka on mulla aina avaimet takin taskussa, mutta jos ne vaikka putoo eteisen lattialle kun nakkelen takkia minne sattuu..

Kaupustelijoille sanon kyllä suoraan vaan että ei kiinnosta. Mutta tääpä ei kaupustellu, lähti vaan äkkiä.
Juu, kannattaa laittaa jemma-avain jonnekin piiloon.
Nimim: tupakoitsija, joka pelkää samaa ja pitää vara-avainta piilossa. ;)
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
kahvikirahvi
Juu, kannattaa laittaa jemma-avain jonnekin piiloon.
Nimim: tupakoitsija, joka pelkää samaa ja pitää vara-avainta piilossa. ;)
Mulla on vara-avain sukulaisella tossa parin sadan metrin päässä. En mää sitä mihinkään ulos uskalla jättää kun oon lukenu niitä entisten murtovarkaiden haastatteluja missä ne kertoo että ei oo olemassa pihassa jemmapiiloa mistä ei avainta löytäis. Vainoharhainen kenties?
 
Mulla on vara-avain sukulaisella tossa parin sadan metrin päässä. En mää sitä mihinkään ulos uskalla jättää kun oon lukenu niitä entisten murtovarkaiden haastatteluja missä ne kertoo että ei oo olemassa pihassa jemmapiiloa mistä ei avainta löytäis. Vainoharhainen kenties?
en mäkään kyllä mihkään maton alle tai muuhun ovelaan paikkaan avainta jättäis
 
kahvikirahvi
kyllä toi kaverille/sukulaiselle avaimen jättäminen on huomattavasti ovelampi konsti

taloyhtiöissä ei sinänsä tarvi huolehtia kuin voi soittaa huoltofirmaan
Niin. Täällä on virka-aikaan oven avaus 15e käteisellä, 30e laskulla. Muuhun aikaan olikohan kolme- vai neljäkymppiä käteisellä ja 75e laskulla. Kallista lystiä jäädä ulos neljän jälkeen.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä