The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
...Tein muuten äsken havainnon, että sen jälkeen, kun musta on tullut yh-isä, olen paljon laiskempi kokkaamaan. Ennen tein kaikenmaailman patoja ja paistoksia, mutta nyt on poika ja minä kotona, tyttö koulussa, ja ruoaksi tulossa kasslerpihvejä ja Lidl-valmisperunamuusia. :D
oon lähestulkoon varmaa että mulle kävis samoin jos eukko laittas mut kierrätykseen
 
Sangria
mulla on kans maha alkanut sassaroimaan liiasta kahvista ja olen sen litkimistä joutunut vähentämään

juon nykyisin kahvia puolille päivin tai hivenen yli ja iltapäivästä alkaen teetä
sult oppii aina uusia sanoja :D

mä en ole juonu tänään vielä yhtään kahvia kun tuo rupes heti herättyä kenkkuileen, niin tekis mieli..hitto ku ottaa tiukille :Dmut ei uskalla..
 
oon lähestulkoon varmaa että mulle kävis samoin jos eukko laittas mut kierrätykseen
Juu ja kun juttu on siinä, vaikka itse sanonkin, että osaan kokata. Onnistuu kaikki perkaamisesta savustamiseen, fileroinnista pöytään jne..., mutta kun omalle kontolle kaatuu kaikki lumityöt, kokkaus, siivous (tässä käytän kyllä lapsityövoimaa), koiran lenkitys jne ja paperitöitäkin pitäisi aina välistä tehdä kotonakin ja töissäkin käydä. Ehkäpä siihen tottuu :)
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
Onhan se tosi ettei se aika riitä aivan kaikkeen, pitäisi koululaisen kanssa katella läksyjä, pienimmän kanssa leikiä samalla kun kokkailee sisäfilettä ja kermakastiketta lisukkeineen :)
Mulla tulee vähän se ongelma, kun toinen on kasilla ja toinen lukion ensimmäisellä luokalla, että en tahdo enää ainakaan lukiolaista osata auttaa. Englannissa, yhteiskuntaopissa, historiassa, psykologiassa ja tällaisessa kyllä, mutta fysiikka, kemia ja matikka on lukiotasolla sellaista, missä en osaa auttaa, vaikka ylioppilas olenkin.
 
Mulla tulee vähän se ongelma, kun toinen on kasilla ja toinen lukion ensimmäisellä luokalla, että en tahdo enää ainakaan lukiolaista osata auttaa. Englannissa, yhteiskuntaopissa, historiassa, psykologiassa ja tällaisessa kyllä, mutta fysiikka, kemia ja matikka on lukiotasolla sellaista, missä en osaa auttaa, vaikka ylioppilas olenkin.
mä osaisin mutta ne ei koskaan kysy multa mitään :headwall:
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
Hei vaan tein heiluville :wave:

Kyllä kielioppi on sitten mukavaa! Etenkin päivän aiheemme partikkelit!

Kun taas vierailu opintoneuvojalle oli ankeuden huipentuma, siellä oli semmonen vanha tättärä joka puhui koko ajan mun päälle, ja jonka olemuksesta henki semmonen synkeänharmahtava "susta mitään tule" -asenne |O
 
kahvikirahvi
Aika hämärää. Meillä soi äskön ovikello ja kun olin menossa avaamaan, kuulin kuinka joku rämpyrtti sitä kahvaa. Aukasin sitten oven ja siellä oli joku mustalaiseukko joka vaan tokas että "väärä ovi" ja lähti menemään.

Epäilen että kokeili pietetäänkö ovea auki vai lukossa ja aikoo tulla ryöstämään |O
 
Aika hämärää. Meillä soi äskön ovikello ja kun olin menossa avaamaan, kuulin kuinka joku rämpyrtti sitä kahvaa. Aukasin sitten oven ja siellä oli joku mustalaiseukko joka vaan tokas että "väärä ovi" ja lähti menemään.

Epäilen että kokeili pietetäänkö ovea auki vai lukossa ja aikoo tulla ryöstämään |O
tai ehkä se oli tulossa kyselemään ohjeita hevoisten valmennukseen mutta päätteli ulkonäöstä että sä et ymmärrä mitään ratsastamisesta
 
Mo!

Joku on yön aikana vetäny mun selän ja niskat ihan juntturaan, oikeen kosketusarka on tuo mun selkä. Kylmä ollu koko päivä ja kauhee uni. Kuumetta ei kuitenkaan oo ja työpäiväki tuli sinniteltyä. Tarvii kuulostella ittiään, että kannattaako sitä huomenna mennä töihin, vai jäädä lepäileen kotio..
 
Aika hämärää. Meillä soi äskön ovikello ja kun olin menossa avaamaan, kuulin kuinka joku rämpyrtti sitä kahvaa. Aukasin sitten oven ja siellä oli joku mustalaiseukko joka vaan tokas että "väärä ovi" ja lähti menemään.

Epäilen että kokeili pietetäänkö ovea auki vai lukossa ja aikoo tulla ryöstämään |O
Todennäköisesti kävi kokeilemassa. Noille pitää sanoa ihan suoraan, eikä turhaan sievistellä.
Meilläkin on joskus käynyt ovella muka kauppaamassa mannet jotain ja sanoin tiukan ystävällisesti, että ei kiitos, mutta kun eivät uskoneet "Painukaas mannet vittuun!" ja ovi kiinni, toimi yllättävän tehokkaasti.
Kuitenkin jonniinmoinen vara noiden kanssa on pidettävä - ovat kostonhimoisia.
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
Todennäköisesti kävi kokeilemassa. Noille pitää sanoa ihan suoraan, eikä turhaan sievistellä.
Meilläkin on joskus käynyt ovella muka kauppaamassa mannet jotain ja sanoin tiukan ystävällisesti, että ei kiitos, mutta kun eivät uskoneet "Painukaas mannet vittuun!" ja ovi kiinni, toimi yllättävän tehokkaasti.
Kuitenkin jonniinmoinen vara noiden kanssa on pidettävä - ovat kostonhimoisia.
Rauhallisesti, kaveri.
Menee jo melkein tuonne saantojen rikkomisen puolelle.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä