The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
meillä on kans aivan kaameat määrät noita muumimukeja, olen kuullut vaimon puhuvan jollekin kaverilleen että muutamaa järjettömän kallista keräilyharvinaisuutta lukuuottamatta kaikki pitäis löytyä
 
IhanaValo
Meil on vajaa parikymmentä muumimukia :) Jossain vaiheessa ostelin muutamia kun sattui suht edullisesti löytymään, siis niitä vähän vanhempiakin mut mitään harvinaisuuksia ei oo. Tosin tekis melkein mieli ostaa toinenkin ruskeapohjainen Nipsu-muki..ihan käyttöön, tuo nykyinen on vaan hyllyssä.:)
 
kahvikirahvi
taidat olla ämgeen salatytär
Suattaapi olla. Oonkin miettinyt että oon varmaan vaihtunut laitoksella kun en oo juuri millään tavalla perheeni oloinen, enkä oo perinyt kummaltakaan puolelta sukua semmosta onnettomuusalttiutta. Oon varmaan suvun ainoa joka ei oo ollu sairaalassa muutako vieraan ja synnyttämässä.

Olisko vähän pelottavaa jos olisinkin salaa teidän tytär :O
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
IhanaValo
Vähän alkaa "tärisyttää", jänskättää kun tartteis kohta mennä keskustelemaan taas yhen työvoimahenkilön kans. Ärsyttävää kun periaatteessa tiedän miten siellä hommat menee, mistä puhutaan jne. mut silti..ei oikeen mihinkään pysty keskittyy, mahanpohjassa möyrii..: /
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä