En suinkaan, olen vain suorapuheinen.Vaikka niinkin,mutta ala nyt kuitenkaan lietso vihaa ketaan kohtaan.
En suinkaan, olen vain suorapuheinen.Vaikka niinkin,mutta ala nyt kuitenkaan lietso vihaa ketaan kohtaan.
No, häätyy jatkossa pitää ovi lukossa kotona ollessakin. Yleensä päivisin kun kotona ollaan niin pidän sitä auki, pelkään että jään ulos jumiin kun käyn tupakalla ja kersa jää sisälle. Vaikka on mulla aina avaimet takin taskussa, mutta jos ne vaikka putoo eteisen lattialle kun nakkelen takkia minne sattuu..Todennäköisesti kävi kokeilemassa. Noille pitää sanoa ihan suoraan, eikä turhaan sievistellä.
Meilläkin on joskus käynyt ovella muka kauppaamassa mannet jotain ja sanoin tiukan ystävällisesti, että ei kiitos, mutta kun eivät uskoneet "Painukaas mannet vittuun!" ja ovi kiinni, toimi yllättävän tehokkaasti.
Kuitenkin jonniinmoinen vara noiden kanssa on pidettävä - ovat kostonhimoisia.
Aikamoistatottapa se ei nähnyt
Juu, kannattaa laittaa jemma-avain jonnekin piiloon.No, häätyy jatkossa pitää ovi lukossa kotona ollessakin. Yleensä päivisin kun kotona ollaan niin pidän sitä auki, pelkään että jään ulos jumiin kun käyn tupakalla ja kersa jää sisälle. Vaikka on mulla aina avaimet takin taskussa, mutta jos ne vaikka putoo eteisen lattialle kun nakkelen takkia minne sattuu..
Kaupustelijoille sanon kyllä suoraan vaan että ei kiinnosta. Mutta tääpä ei kaupustellu, lähti vaan äkkiä.
Mulla on vara-avain sukulaisella tossa parin sadan metrin päässä. En mää sitä mihinkään ulos uskalla jättää kun oon lukenu niitä entisten murtovarkaiden haastatteluja missä ne kertoo että ei oo olemassa pihassa jemmapiiloa mistä ei avainta löytäis. Vainoharhainen kenties?Juu, kannattaa laittaa jemma-avain jonnekin piiloon.
Nimim: tupakoitsija, joka pelkää samaa ja pitää vara-avainta piilossa.
en mäkään kyllä mihkään maton alle tai muuhun ovelaan paikkaan avainta jättäisMulla on vara-avain sukulaisella tossa parin sadan metrin päässä. En mää sitä mihinkään ulos uskalla jättää kun oon lukenu niitä entisten murtovarkaiden haastatteluja missä ne kertoo että ei oo olemassa pihassa jemmapiiloa mistä ei avainta löytäis. Vainoharhainen kenties?
Sepä. Mää suunnittelin ensin jemmaavani avaimen pihavarastoon, mutta siihen varastoonkin tarvii avaimenen mäkään kyllä mihkään maton alle tai muuhun ovelaan paikkaan avainta jättäis
kyllä toi kaverille/sukulaiselle avaimen jättäminen on huomattavasti ovelampi konstiSepä. Mää suunnittelin ensin jemmaavani avaimen pihavarastoon, mutta siihen varastoonkin tarvii avaimen
Niin. Täällä on virka-aikaan oven avaus 15e käteisellä, 30e laskulla. Muuhun aikaan olikohan kolme- vai neljäkymppiä käteisellä ja 75e laskulla. Kallista lystiä jäädä ulos neljän jälkeen.kyllä toi kaverille/sukulaiselle avaimen jättäminen on huomattavasti ovelampi konsti
taloyhtiöissä ei sinänsä tarvi huolehtia kuin voi soittaa huoltofirmaan
alkaa pysymään avaimet mukana kun saa 75 muistutuksenNiin. Täällä on virka-aikaan oven avaus 15e käteisellä, 30e laskulla. Muuhun aikaan olikohan kolme- vai neljäkymppiä käteisellä ja 75e laskulla. Kallista lystiä jäädä ulos neljän jälkeen.
Mun tuurilla käy varmaan niin et takin helma taskuineen, jossa on tietty avaimet, jää oven väliin ja ovi menee lukkoonalkaa pysymään avaimet mukana kun saa 75 muistutuksen
Käy "vessassa"Yhyy mä ostin suklaata mutta pp ei yllättäen nukukaan päikkäreitä niin en voi syödä :'( Miten mä selviän??
Hui, tuo ei kuulosta hyvältä ensinkään : /Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;28071778:Voihan KETTU! En sitte meinannu itteäni saada suoraksi enää :/ Kylmäki olis ja
Hallelujaa se meni päikkäreille! Ei kyllä tohi nukuttaa kauan ettei ilta mee riitelyks.Käy "vessassa"
Suklaan mussutat, tovin palstailet ja sitten herätät kun hauskuus on ohi :xmas:Hallelujaa se meni päikkäreille! Ei kyllä tohi nukuttaa kauan ettei ilta mee riitelyks.
*heittää lihapullan*Näläkäääääääääääää.... kotiin linkulla ja muuta mieti kuin syömistä
Näin teen. Se on kyllä ku persuuksille ammuttu karhu kun se herätetään, mutta onneksipa mä lähden melkein heti töihin karkuunSuklaan mussutat, tovin palstailet ja sitten herätät kun hauskuus on ohi :xmas:
Nomnom onko jälkiruokaa muutes?*heittää lihapullan*
Varmaan joku flunssa tulossa ku kaikkia paikkoja särkee ja lihakset ihan jumissa :/Hui, tuo ei kuulosta hyvältä ensinkään : /
*heittää minibiitin tummaa suklaata*Nomnom onko jälkiruokaa muutes?