Lilith Le Nuit
Vielä ehdit korjata asian.mulla tulee oleen tylsä elämä
Vielä ehdit korjata asian.mulla tulee oleen tylsä elämä
Säpä sheivasit nopeesti. Ja ei täällä oikein mitään ehtiny tapahtua silläaikaa.mitä mä nyt sitten jo ehdin missata kun olin karvojeni kimpussa...
Sheivaatko miultakin? Mä en jaksa.mitä mä nyt sitten jo ehdin missata kun olin karvojeni kimpussa...
No eikai siinä nyt kauaa nokka tuhise...en mä siellä nyt mitään muuta harrastanut:O varpaankynnet leikkasin myösSäpä sheivasit nopeesti. Ja ei täällä oikein mitään ehtiny tapahtua silläaikaa.
mistä aloitetaan otetaanko epalla vai käsipelillä?Sheivaatko miultakin? Mä en jaksa.
Karvat pois sääristä ja kainaloista. Bikinirajan voi siistiä. Niin ja epalla.mistä aloitetaan otetaanko epalla vai käsipelillä?
Se puhallus tais tuottaa tulostamistä aloitetaan otetaanko epalla vai käsipelillä?
Heitäppä leviäks niin aloitetaan:snotty: *käynnistelee epaa*Karvat pois sääristä ja kainaloista. Bikinirajan voi siistiä. Niin ja epalla.
*kadonnut tuhmuus vilahti tunnelin päässä*Se puhallus tais tuottaa tulosta
eihän täällä kukaan tiedä minkänäkönen mä olenAnteeksi, että kysyn näin ulkopuolisena... Mutta miksi Arieksen suhtautuminen Tinkuliiniin näyttää muuttuneen? Pelästyitko niin kauniin naisen ihastumista? Paha mieli Tinkuliinin puolesta, kun hän näyttää olevan sinulle ilmaa nykyisin
okHeitäppä leviäks niin aloitetaan:snotty: *käynnistelee epaa*
Juu, mun kyydit on rajujaNo sitten minä olisin pitänyt kyydistä.
Mun myösJuu, mun kyydit on rajuja
Mulle tuli tosta mieleen ensin McDonaldsin ruokalista. Haluatko tarkentaa, taidan olla liian nuori tajuamaan tommosia..tulee tosta sheivaamisesta mieleen kuinka 80-luvun lopulla tuunattiin mäkkien valikoihin "save as" tilalle "shave ass"
eipä silloin arvattu että joskus tosiaan tulee aika jolloin se on yleinen tapa
eikö apple macintosh tietsikoita puhutella vielälin mäkeiksi?Mulle tuli tosta mieleen ensin McDonaldsin ruokalista. Haluatko tarkentaa, taidan olla liian nuori tajuamaan tommosia..
Hyv yöt :wave:Tää lähtee sänkyyn uneksimaan kyydeistä. öitä mussut :kiss:
En tiiä, en omista sellasta. Ehkä oon vaan kasvanu tynnyrissä ja kävelly silmät kii.eikö apple macintosh tietsikoita puhutella vielälin mäkeiksi?
Pitäisi lähteä joskus ajelulleMun myös
joo siis mulla ei ole ollut mitään itsellä käytössä, ja nyt aattelin aloittaa kiitos sen abortin, niin laastarin.Elikkä sulla oli ennen tota ehkäsyä puhjennu akne?
Mulla puhkes aikamoinen akne kiitos hormonaalisen ehkäisyn :O Loppu ku siirryin minipillereihin.
no nytpähän tiedät tämänkinEn tiiä, en omista sellasta. Ehkä oon vaan kasvanu tynnyrissä ja kävelly silmät kii.