Sangria
Kiitos vähän aikaa menny tuosta... vähäsen vaanjopas on nuori kaunis nainen kuvassa
Kiitos vähän aikaa menny tuosta... vähäsen vaanjopas on nuori kaunis nainen kuvassa
mä en ole vielä uskaltanut ostaa epilaattoria vaikka se olis niin paljon kätsympi.mä ostin kesällä epilaattorin mutta en ole vielä uskaltanut kokeilla
nyt olisi hyvä aika siihen kun ei ole paljaita sääriä kuten kesällä
jos vaikka jalat punoittaisivat
ja lämmittäähän ne säärikarvat talvella
Siks muakaa ei täällä näyNuoret ja kauniit voivat vippailla useampia kuvia. Mä en ole enää niin nuori ja kaunis. Tai sit laittaa kuvan missä naama ei näy.
Yksi paikka olisi vielä ollut autossaPeeKoo, olisit voinut napata viela Tytar Nro 1:n pitelemaan Lidlin kasseja muiden mukana Tosin sanoi tulevansa vasta huomenna Tampereelta.
Tytar Nro 3 on kusipaa-kohtauksen vallassa, ei ole nukkunut riittavasti yokylassa ja karttaa kaveria huomenna tanne ja uimahalliinkin pitaa paasta ja veljea ei nyt ainakaan oteta mukaan ja tietokonekin on ihan huono ja... ja... ja...
Oho, nukahti tuohon jalkopaahan. Paska maiha. Siis minun kannaltani... en oikein mielellani ota tuollaista kiukkuilevaa eliomuotoa sankyyni nukkumaan.
mjaaSiks muakaa ei täällä näy
Vähän vaihdelaatikko rutisi, mutta ei ongelmaa....eikä autokaan temppuillu....vai...
No voihan himputti! No, joutuu sitten huomenna itse maksamaan bussin tai junan. Ehka ihan hyva niin, pystyy matkustamaan vain etupenkilla, muuten iskee matkapahoinvointi.Yksi paikka olisi vielä ollut autossa
Luultavasti tai pitäisikö sanoa, niin pelkään.mikäs teidän ollessa
ehkä joskus sinä tai sussu saatte tutustua takapenkkiin kun nuoriso alkaa ajokortteja saamaan
et sinäkään ole laittanut silmästäsi kuvaa:stick: pihtari!
Aina on oikea päivä kuunnella systemiä
Siis tää oli sen kunniaks että sain kauluspaidan silittämällä pahempaan ryppyyn ja sit tää on tälle päivälle sopiva biisi!"
System Of A Down - Psycho - YouTube
Peesi! (Siun ja Lilithin osalta kyl höpöhöpöä kuitenkin, ootte kuitenkin nättei.)Siks muakaa ei täällä näy
no juu, ehkä parempi näinNooh kerkeehän sitä, tajusin vaan etten halua herätä aamuyöstä kun en kumminkaan yli 6 tuntia saa nukuttua.
Kuka pikku Myrtsis siinä :heart:
No joo...No voihan himputti! No, joutuu sitten huomenna itse maksamaan bussin tai junan. Ehka ihan hyva niin, pystyy matkustamaan vain etupenkilla, muuten iskee matkapahoinvointi.
Sanna-RaipeKuka pikku Myrtsis siinä :heart:
No sitten minä olisin pitänyt kyydistä.No joo...
Ja mä ajelenkin aika ronskisti, että suattais tulla pahoinvointia etupenkilläkin.
Mää voin tulla Itseeni sillä herrasnaisella viittasinkin.kai se tarvii ite lähtee sheivaa paikkoja kun kukaan ei ilmottanut haluavansa auttaa *möh* saa nähä mitä kuvioita sitä keksis
mulla soi toistolla tää kun osaan sen ulkoa ni tulee jolloteltua mukana ja lapset huutaa olemaan hiljaa ku koittavat nukkua :ashamed:mulla soi arttuwiskari :snotty: