Palstaprojekti 2/2012: KELLO

Alkuperäinen kirjoittaja kantojäärä;28016432:
:D Pakko maalata niin reippaasti, kun uudistan hemmetin ruman tarjoilulautasen kelloksi. Kaksi kerrosta pohjamaalia ja pintamaali on jo pinnassa ja vieläkin kaipaa jotain.
Mäkin ajattelin yhtä wanhaa rumankaunista tarjottimentapaistakin :), mutta se on semmoinen muisto etten sitten halunnut alkaa sitä rei'ittämään.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Rähinä-Reetta;28049185:
Rauhallisesti vaan. (Pelkäsin kanssa että rikon omani kun en meinannut saada sitä pientä mutteria irti tapista)
Tuossa ei tullut mitään ohjeita mukana ja oon vähän hukassa näemmä, että miten se kasataan. Olen saanut sen jo kolmella eri tapaa laitettua ja millään ei toimi kunnolla. Nyt on yksi järkevin tapa jäljellä, mutta pitää porata isompi reikä ja en taida tehdä sitä ennen kuin olen täysin varma asiastani. :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja kantojäärä;28049197:
Tuossa ei tullut mitään ohjeita mukana ja oon vähän hukassa näemmä, että miten se kasataan. Olen saanut sen jo kolmella eri tapaa laitettua ja millään ei toimi kunnolla. Nyt on yksi järkevin tapa jäljellä, mutta pitää porata isompi reikä ja en taida tehdä sitä ennen kuin olen täysin varma asiastani. :D
Onpa tyhmää ettei ollut ohjetta! Hitsi kun ei mullakaan enää ole tallessa, tosin en tiedä voisiko ne olla täysin samanlaiset... Mulla meni suunnilleen niin että sellainen pehmeä lituska kangaspyörylä jäi alimmaiseksi taustan ja koneiston väliin, tappi taustasta läpi, sitten tuli semmoinen metalliholkki siihen reikään jossa oli kierteet jolla se koko systeemi ruuvautui kasaan. Lopuksi vaan viisarit tappiin ja pieni nuppi päälle.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Rähinä-Reetta;28049269:
Onpa tyhmää ettei ollut ohjetta! Hitsi kun ei mullakaan enää ole tallessa, tosin en tiedä voisiko ne olla täysin samanlaiset... Mulla meni suunnilleen niin että sellainen pehmeä lituska kangaspyörylä jäi alimmaiseksi taustan ja koneiston väliin, tappi taustasta läpi, sitten tuli semmoinen metalliholkki siihen reikään jossa oli kierteet jolla se koko systeemi ruuvautui kasaan. Lopuksi vaan viisarit tappiin ja pieni nuppi päälle.
:flower: Kiitos Ihanainen! Kokeilen vielä huolellisemmin. Hommiin siis!
 
  • Tykkää
Reactions: Rähinä-Reetta
Alkuperäinen kirjoittaja kantojäärä;28049281:
:flower: Kiitos Ihanainen! Kokeilen vielä huolellisemmin. Hommiin siis!
Mulla ei ollut sekuntiviisaria ollenkaan. Joku malli oli kai sellainen että jos tulee sekuntiviisarikin, niin sitten ei tule sitä nuppia ollenkaan lopuksi.

Tuossa blogissa näyttää aika tavalla samalta koneistolta kuin mun:
Cotton and Cloud
Kun scrollaa alaspäin alkaa tulla kokoamisohjetta kuvin. :)
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: kantojäärä

Yhteistyössä