kahvikirahvi
Kirahvi katoaa nyt perheen pariin ennen kuin joutuu viikon viimeiseksi illaksi töihin Heippa :wave:
meillä toi on juuri se tärkein päivä mitä me juhlistetaan, hääpäiväkin saattaa joskus unohtuaMeil on muuten tänään seurustelun alkamisvuosipäivä! Ja mies on kaverinsa luona pelaamassa korttia Tulikohan meille..öö...12v. täyteen.:? Ehkä..
Eikös toi ollut ruutiksen kommentti...Aries 78 katellut tätä foorumia niin pitää olla treenattu komistus kuten 98% palstajien miehistä on ja vähintään se 20cm kalu..
Kahvikirahvi: pipari, muna, torttu, patukka...
Aries 78: no nyt räjähti muna käsiin..
Famipala: nännit nöpöttää
Aries 78: suihinottohan se mielessä, mutta josko katotaan ensin tuo putous
Aries 78: Sellaista hk-sinistä isompaa banaania taitaa tytöt olla vailla..
Tinkuliini: neekeri on neekeri vaikka voissa paistaisi
Famipala: neekeriä on kuitenkin käytetty jo iät ja ajat
Virgo 78: famikala, saako laittaa kädet sun farkkujen takataskuihin?
Pikkukaupunkilainen: mulla oli kärry, mutta exä vei sen. ja hevoskopin kans.
Terppaleijaa=)Tere!
tottapa se ei ollutEikös toi ollut ruutiksen kommentti...
No minkäs sitä voi jos mieli tekee...:ashamed:no jopa se ajan valitsi kun kaipas sitä lusikkaa just eilen kun mä oli yömyöhään reissussa
Ei vai...no,puhut niin paljon kaikenlaisia tuhmuuksia että mistä sitä kaiken perässä pysyy mutta oot sä kyllä nännejen nöpötyksestäkin mainninnut,ihan varpilla.tottapa se ei ollut
mullaki oli semmonen mielikuva että olisin maininnut nännien nöpöttämisen ja sikäöi kuin itseäni tunnen niin pitäisin lähes varmana olevani syyllinenEi vai...no,puhut niin paljon kaikenlaisia tuhmuuksia että mistä sitä kaiken perässä pysyy mutta oot sä kyllä nännejen nöpötyksestäkin mainninnut,ihan varpilla.
kannattais pikkusen rajoittaa tota lifettämistäVoi pärse, oon tuplabuukannut itteni maanantaina..tarttis olla kahdes paikas yhtäaikaa..
Tietty tajuan tämänkin vasta perjantaina, että viikonlopun on varmasti kaikki paikat kiinni eikä aikaa saa muutettuakaan..:headwall:
:wave:Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;28055497:Tsih :wave:
No kyllä mutku ne on vähän pakollisia menoja..: /kannattais pikkusen rajoittaa tota lifettämistä
kyllä sä olet tuon maininnut,olen varma siitä. voi olla että just tuo irrotettu jonkun muun lauseesta mutta myös sinä olet sen maininnut. ja paljon muutakinmullaki oli semmonen mielikuva että olisin maininnut nännien nöpöttämisen ja sikäöi kuin itseäni tunnen niin pitäisin lähes varmana olevani syyllinen
paljon muutakin :keppiä:kyllä sä olet tuon maininnut,olen varma siitä. voi olla että just tuo irrotettu jonkun muun lauseesta mutta myös sinä olet sen maininnut. ja paljon muutakin
:vampire::vampire:
uuh, ihqua teinimeininkiä:vampire:
Miten ois pikku kaulan imuttelut?