The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
kahvikirahvi
Nyt on taas ulkoilut hoidettu tältä päivältä, tässä alan väsäilemään pinaattista munakasrullaa lohitäytteellä :p

Pp on taas oma ihana ittensä kun sai lopulta yön nukuttua ja aamulla piruiltua, hirveen pitkän matkan se tuolla ulkona jakso kävellä :heart:
 
Se sama
Aries 78 katellut tätä foorumia niin pitää olla treenattu komistus kuten 98% palstajien miehistä on ja vähintään se 20cm kalu..
Kahvikirahvi: pipari, muna, torttu, patukka...

Aries 78: no nyt räjähti muna käsiin..

Famipala: nännit nöpöttää

Aries 78: suihinottohan se mielessä, mutta josko katotaan ensin tuo putous

Aries 78: Sellaista hk-sinistä isompaa banaania taitaa tytöt olla vailla..

Tinkuliini: neekeri on neekeri vaikka voissa paistaisi

Famipala: neekeriä on kuitenkin käytetty jo iät ja ajat

Virgo 78: famikala, saako laittaa kädet sun farkkujen takataskuihin?

Pikkukaupunkilainen: mulla oli kärry, mutta exä vei sen. ja hevoskopin kans.
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
kahvikirahvi
Aries 78 katellut tätä foorumia niin pitää olla treenattu komistus kuten 98% palstajien miehistä on ja vähintään se 20cm kalu..
Kahvikirahvi: pipari, muna, torttu, patukka...

Aries 78: no nyt räjähti muna käsiin..

Famipala: nännit nöpöttää

Aries 78: suihinottohan se mielessä, mutta josko katotaan ensin tuo putous

Aries 78: Sellaista hk-sinistä isompaa banaania taitaa tytöt olla vailla..

Tinkuliini: neekeri on neekeri vaikka voissa paistaisi

Famipala: neekeriä on kuitenkin käytetty jo iät ja ajat

Virgo 78: famikala, saako laittaa kädet sun farkkujen takataskuihin?

Pikkukaupunkilainen: mulla oli kärry, mutta exä vei sen. ja hevoskopin kans.
Jaa mää vai :LOL: Saanko lainauksen tästä kommentista :D
 
kahvikirahvi
Mää saan kohta ruuan valmiiksi, sitten toivon kädet ja jalat ristissä et pp menee nukkumaan, sit mäkin voisin siivota. Johan edelliskerrasta on kohta kaks päivää..
 
IhanaValo
Helouh..mies heräs ja lähti kauppaan. Miulla vissiin vaihdevuodet kun hirvee kuuma vaikken oikeen mitään oo tehny. Meinasin keittää kahvit viel ennen ruokaa ja juoda ne partsilla, liian pitkä aika siitä kun on niin viimeks tehny. En usko että enää alkaa tekemään tupakkaa mieli siinäkään tilanteessa, tai vaikka alkaiskin, niin meil ei oo semmosii enää :)
 
kahvikirahvi
Helouh..mies heräs ja lähti kauppaan. Miulla vissiin vaihdevuodet kun hirvee kuuma vaikken oikeen mitään oo tehny. Meinasin keittää kahvit viel ennen ruokaa ja juoda ne partsilla, liian pitkä aika siitä kun on niin viimeks tehny. En usko että enää alkaa tekemään tupakkaa mieli siinäkään tilanteessa, tai vaikka alkaiskin, niin meil ei oo semmosii enää :)
Kauanko oot ollu pottamatta?

muoks. poLttamatta :D
 
IhanaValo
Kauanko oot ollu pottamatta?

muoks. poLttamatta :D
No molempien lasten raskausajat, ekan jälkeen imetysajasta n.2-3kk kokonaan, sit vähitellen se lisääntyi--toisen raskausajan jälkeenkään en enää sortunut uudelleen ja kuopus on nyt 5v. eli n.kuutisen vuotta kokonaan ilman. Vaan silti tulee tilanteita jolloin huomaa ajattelevansa että oispa ees se yks tupakka niin polttasin sen. Ei oo onneks ollu ja ajatus on menny ohi..:)
 
kahvikirahvi
No molempien lasten raskausajat, ekan jälkeen imetysajasta n.2-3kk kokonaan, sit vähitellen se lisääntyi--toisen raskausajan jälkeenkään en enää sortunut uudelleen ja kuopus on nyt 5v. eli n.kuutisen vuotta kokonaan ilman. Vaan silti tulee tilanteita jolloin huomaa ajattelevansa että oispa ees se yks tupakka niin polttasin sen. Ei oo onneks ollu ja ajatus on menny ohi..:)
Aika kauan, hyvä :) Mä olin kans raskausajan polttamatta, mutta muutama kk synnytyksen jälkeen alotin uudestaan.

Jos mää saan lisää lapsia niin raskaana lopetan uudestaan ja toivottavasti lopullisesti, muuten ei oo oikeen motivaatiota lopettaa.
 
IhanaValo
Aika kauan, hyvä :) Mä olin kans raskausajan polttamatta, mutta muutama kk synnytyksen jälkeen alotin uudestaan.

Jos mää saan lisää lapsia niin raskaana lopetan uudestaan ja toivottavasti lopullisesti, muuten ei oo oikeen motivaatiota lopettaa.
Joo no miullakin se paras motivaattori oli siel massussa :heart:
Vaikeinta oli kun mies kuitenkin poltti koko ajan päivittäin..alkuraskaus oli siinä mielessä helpompi ettei tehny ees mieli tupakkaa kun äijä haisi niin pahalta.:LOL:


Ruutis :flower: Kukkia siullekin..:)

Miun isä ei älynny lopettaa ennen ku joutui ohitusleikkaukseen. Ei kai se tupakointi pelkästään syynä siihenkään ollu mut ei varmasti auttanutkaan asiaa.
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
mä lopetin noin 22 vuotta sitten, oli se kyllä melko vaikeeta ja ennen varsinaista lopettamista oli monta vuotta semmosta on/off sauhuttelua


moniin vuosiin ei ole käynyt enää edes mielessä
Ja mina olen yrittanyt opetella uudelleen... Ei ihan helppoa tunnu olevan :LOL: Toinen aski menossa tana vuonna ja nayttaa riittavan ihan hienosti talla vauhdilla ainakin ensi kuuhun saakka.

Mutta kun pidan mausta... ja on kivaa puhallella savua suustaan. :saint:
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
Sie oot sit huonosti addiktoituva, ainakin tupakan suhteen :)
Addit addiktoituvat helposti, mutta neurologini mukaan vain addit voivat lopettaa tupakoinnin tai amfetamiinin kayton kerralla, ilman mitaan ongelmia. Etta ota tuosta sitten tolkkua... Joskus kakarana poltin pari askia Norttia paivassa ja lopetin sitten kerralla. Ja opiskeluaikoina poltin yhden tupakan kouluun mennessa ja toisen kotiin tullessani. Nyt menee ehka pikkusikari parin, kolmen paivan valein.

Ja tassa iassa saa jo polttaa! :D On niin vahan paheita muuten:saint:
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
kahvikirahvi
Joo no miullakin se paras motivaattori oli siel massussa :heart:
Vaikeinta oli kun mies kuitenkin poltti koko ajan päivittäin..alkuraskaus oli siinä mielessä helpompi ettei tehny ees mieli tupakkaa kun äijä haisi niin pahalta.:LOL:


Ruutis :flower: Kukkia siullekin..:)

Miun isä ei älynny lopettaa ennen ku joutui ohitusleikkaukseen. Ei kai se tupakointi pelkästään syynä siihenkään ollu mut ei varmasti auttanutkaan asiaa.
Mp ei oo ikinä polttanu tupakkaa, niin kotona oli helppoa olla kun ei tullu kiusausta. Pahoinvointiaikana ei edes tehny mieli tupakkaa, eikä lopussakaan sen ihmeemmin. Mutta tykkäsin kuitenkin haistella kun muut poltti.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä