no siinähän sitä iltapuuhaa on. Onko pitkäkin matka?jep, kone on just lähössä
no siinähän sitä iltapuuhaa on. Onko pitkäkin matka?jep, kone on just lähössä
Tottapa puhut, kait sitä pitäs käydä näyttämässä ettei vallan kamalammaksi herkiä...mutta en mä vielä mene, pitää maksimoida tämä kärsimyksen olotila tappiinsa. Muksuissahan oli kans tää yskä, mutta niilläpä menikin ihan siististi ohi - mun pitää sitten ihan pohjamutia myöten ottaa nämä, kuinkas muuten. Mulla on nyt käytössä joku Resilar, jotta hillitsis tota ärsytystä mutta taitaa mennä ihan ryypiskellessä toikin pullo, kun ei se oikein näytä tehoavan....Kannattaa käydä jos saisit kunnon yskänlääkettä tai jotain. Apteekissa on myös jotain Bisolvon yskänlääketabletteja. Itse sain jonkun flavamedreseptin liman irtoamiseen. Meinasin kanssa aamuisin pulauttaa kun niin yskitti.
Ja sitten tuli myös kylki kipeäksi yskimisestä
Ärsyttävää kyllä oli.
Kai sillä tintillä oli kevättä rinnassa ja etsi kumppania :heart:
mutta ei ne aina kesälläkään laula titityytä vaan lyhyempääkin säveltä. Kai noilla viserryksilläkin oma merkityksensä on
On kyllä ihanaa kun päivät pitenee jo aamusta ja illasta :heart:
Tuo veivaa kappale on kyllä hyvä
Twinkle Twinkle Little Star - YouTube
tuossa vähän rauhallisempi
49v on raja adoptiolle j aadoptoivan pariskunna ikäero saa olla enintään 45vuottaOnko 40v mies muka niin vanha että se on raja ikä että voi adoptoida?! mikä se sitten naisilla on?? sama vai?
niinhän niitä tuli ja onneksi on vieläkin välillä tullut uusintoja- oi joi joi! Nyt ei parane laittaa huudatuksen puolelle, kun sitten se pukkaa karmeaa esiintymisvimmaa noille kahdelle nuorimmaiselle, varsinkin toi Maijalainen iskee noihin kahteen....mä kun menin tässä aikaa sitten pässinpäänä hoilottelemaan sitä, ja sitäpä sain sitten tehdä sen verta useasti että oppivat ulkoa ja....no, toistossa on puolensa ja puolensa ...
Mutta johan tuli noitakin töllötettyä kersampana .
tuiki tuiki tähtönen oli niin ihanan kuuloista kun lapset sitä koulussa soitti nokkahuiluilla :heart:Tottapa puhut, kait sitä pitäs käydä näyttämässä ettei vallan kamalammaksi herkiä...mutta en mä vielä mene, pitää maksimoida tämä kärsimyksen olotila tappiinsa. Muksuissahan oli kans tää yskä, mutta niilläpä menikin ihan siististi ohi - mun pitää sitten ihan pohjamutia myöten ottaa nämä, kuinkas muuten. Mulla on nyt käytössä joku Resilar, jotta hillitsis tota ärsytystä mutta taitaa mennä ihan ryypiskellessä toikin pullo, kun ei se oikein näytä tehoavan....
Tuiki tuiki tähtönen muuten kuuluu meijän iltalaulurepertuaareihin, ensin sen laulaa tää meijän kolmevuotias tytönhuitukka ja sitten tää meijän tuleva eskarilainen ja sitten viimoseksi pitää mun se veisata. Ja onhan se ihana laulu ....ja sitten tuleekin tää meijen varsinainen hoilotuskimara eli Pii pii pikkunen lintu, Nukkumatti- viisu ja loppuhuipentumana Pieni pojan palleroinen/tytön tylleröinen ....
Nyt tää poistuu hampaidenpesu- urakalle :wave:....ja virittelemään noille velloksille rautoja suuhun...Palaillaan !
miettinyt kanssa pitäiskö ostaa se uusin cd jossa noita yön kappaleitaTämä on kyllä parempi mitä alkuperäinen versio.
Kyllä tuon joutuu ostamaan, vaikka en yleensä teräsniskaa kuuntele.miettinyt kanssa pitäiskö ostaa se uusin cd jossa noita yön kappaleita
Suvi Teräsniska - Näytteet uuden albumin kappaleista - YouTube
turvallista matkaajep, kone on just lähössä
mä tykkäsin ennen mutta nykysin en jostain syystä kestä yhtään kuunnella,jaksa sen ääntä. ehkä ne biisit on sitten huonontuneet alkuaikojen.Kyllä tuon joutuu ostamaan, vaikka en yleensä teräsniskaa kuuntele.
Kyllä tuon joutuu ostamaan, vaikka en yleensä teräsniskaa kuuntele.
toivottavasti uni auttaa.Hyvää yötä Ihgu:kiss:Kurkku edelleen kipeä. Pitäis koittaa jotain iltapalaa syödä ja painua pehkuihin, ei jaksa nyt sen enempää...taitaa päätäkin alkaa särkemään.Öitä!
mutta nyt onkin yön kappaleita tuossa :heart:mä tykkäsin ennen mutta nykysin en jostain syystä kestä yhtään kuunnella,jaksa sen ääntä. ehkä ne biisit on sitten huonontuneet alkuaikojen.
öitä =)Öitä!
Se on valmistauduttava huomiseen koitokseen...
=)
voih :hug:Taitaa olla huomenna krapula.
ei se silti auta asiaa vaikka biisit on hyviä jos ei jaksa esittäjää kuunnellamutta nyt onkin yön kappaleita tuossa :heart:
ota särkylääke ja mene nukkuunKurkku edelleen kipeä. Pitäis koittaa jotain iltapalaa syödä ja painua pehkuihin, ei jaksa nyt sen enempää...taitaa päätäkin alkaa särkemään.Öitä!
ei tietenkään auta, vastasinkin lähinnä tuohon että kappaleet huonontuneetei se silti auta asiaa vaikka biisit on hyviä jos ei jaksa esittäjää kuunnella
eikä ne yön biisitkään niin kummoisia ole,toki hyviäkin on.