The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Mä kävin eilen taas lääkärillä, piti päivittää sitä lausuntoa. Lääkäri möyhäs aikansa mun persettä,et meinas sätiä ku ajelin takas kotia päin,mut ei kuulemma ainakaan ole piriformis jumissa,vaan vika saattaa löytyä mun kipeistä selkänikamista tai sitten jänteistä.
Tänään saa kuulemma lausunnot viimeistään ne valmiiksi.

Ja triptyl annosta nostettiin 50mg/vrk.
 
Viimeksi muokattu:
Alkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;28041988:
Mä kävin eilen taas lääkärillä, piti päivittää sitä lausuntoa. Lääkäri möyhäs aikansa mun persettä,et meinas sätiä ku ajelin takas kotia päin,mut ei kuulemma ainakaan ole piriformis jumissa,vaan vika saattaa löytyä mun kipeistä selkänikamista tai sitten jänteistä.
Tänään saa kuulemma viimeistään ne valmiiksi.

Ja triptyl annosta nostettiin 50mg/vrk.
:hug:

en tajunnut tosta mitään muuta kuin että lääkäri hieroi sun pebaa :lääh:
 
:hug:

en tajunnut tosta mitään muuta kuin että lääkäri hieroi sun pebaa :lääh:
No lukasinpas ny itekin uudelleen ja pitääs ilmeisesti hieman muokata viestiä :D Mut väsyttää.

Juu,hierohan se mun pebaa,ja siveli sellasella kepillä mun kinttuja nivusista varmaisiin ja sama sit toisinpäin. Kaikenmoisia testejä teki,katotaan nyt sitten mitä se kirjottelee :D
 
Bööö... Käväsin kauppareissulla ja puolet jäi ostamatta. En osaa ajatella yhtään taas, etten kerkiä ennen lauantaisia pojan synttäreitä enää kauppaan. Ehkä pitää koittaa joku väli keksiä jostain, että kerkeis.

Nyt hetki vielä jumittamista ja sit töihin :)
 
Aries 78
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;28042126:
Bööö... Käväsin kauppareissulla ja puolet jäi ostamatta. En osaa ajatella yhtään taas, etten kerkiä ennen lauantaisia pojan synttäreitä enää kauppaan. Ehkä pitää koittaa joku väli keksiä jostain, että kerkeis.

Nyt hetki vielä jumittamista ja sit töihin :)
:)
 
kahvikirahvi
Hei vain hei, nyt on kyläilty tälle päivälle ja sapuska valmistumassa pp.lle, josko se menis hyvissä ajoin päikkäreille eikä kukkuis yhteentoista asti niin kun eilen...

Voi että se oli taas onnellinen kun pääsi taputtelemaan koiraa, pitäisköhän sille ostaa oma :confused:
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
Aries 78
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;28042279:
Eläinkaupassaki unohtu käydä.. PRKL! Enkä usko, että kukaan sinne haluaa mun puolestakaan mennä, niin pakko repiä perjantai aamulla sellanen väli, että kerkee käymään..
Totta lähin eläinkauppa on jossain keskustassa?
 
IhanaValo
Päiväsavuja korvien kautta..juma että osaa olla nenäkkäitä nuokin lapset..oma ja naapureiden mukulat. Pitää viel pitää jotain puhuttelun tapaista tuolle meijän pienemmälle..kyl mie toivoisin että vaikka kavereineen on pihalla leikkimässä niin äiti/vanhempi on se jota totellaan.
Joko sisälle tai edes kauemmas parkkipaikalta pyysin, sit käskin, leikkimään..mutta ei, vänkytetään vaan kuorossa että ei kun me lasketaan tästä nyt, ei meille mitään oo sattunut, vahditaan toinen toistaan (lapset 5v., 6v. ja adhd 7v.):headwall:

Oonko mie jotenkin ylihysteerinen noiden lasten suhteen, ei siel oo muiden vanhemmat sanomassa mitään..?:ashamed:
 
kahvikirahvi
Päiväsavuja korvien kautta..juma että osaa olla nenäkkäitä nuokin lapset..oma ja naapureiden mukulat. Pitää viel pitää jotain puhuttelun tapaista tuolle meijän pienemmälle..kyl mie toivoisin että vaikka kavereineen on pihalla leikkimässä niin äiti/vanhempi on se jota totellaan.
Joko sisälle tai edes kauemmas parkkipaikalta pyysin, sit käskin, leikkimään..mutta ei, vänkytetään vaan kuorossa että ei kun me lasketaan tästä nyt, ei meille mitään oo sattunut, vahditaan toinen toistaan (lapset 5v., 6v. ja adhd 7v.):headwall:

Oonko mie jotenkin ylihysteerinen noiden lasten suhteen, ei siel oo muiden vanhemmat sanomassa mitään..?:ashamed:
Et oo mun mielestä ylihysteerinen, parkkipaikka on autoja eikä lapsia varten. Mulla nousee kans kohta savu korvista kun pp on päättänyt olevansa niin iso poika että hän ei enää päikkäreitä nuku :headwall:
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
kahvikirahvi
Pitäisköhän mun suoraan hakee pp.lle päiväkotipaikkaa jos saan sen oppisopimuspaikan jostain, ja raakasti laittaa 8h/päivä + matkat, vai koittaa sumplia voisko mp jäädä hoitovapaalle? Tuntuu ihan perseen vaikeelta kaikki asiat nyt kun on menny lapsen hankkimaan eikä oikein tiiä mistä pitäis alottaakaan, mur. 8h päiväkin on alle 2-vuotiaalle aika pitkä :|
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
IhanaValo
Ihan turhaan sai sanoa että tuohonkin pihaan (ainakin yks) joku kaheli ajaa ihan älytöntä vauhtia aina, et ei siihen tarvii kuin se yks kerta kun kopsahtaa kovasti..kenen lapsi siel sit alla onkin.:( Onneks nää nyt tällä kertaa lähtivät kaikki omiin koteihinsa.

Syötiin täs ja mitäs nyt..varmaan rauhotutaan kirjan tai leffan pariin tyttöjen kans :)
 
IhanaValo
Pitäisköhän mun suoraan hakee pp.lle päiväkotipaikkaa jos saan sen oppisopimuspaikan jostain, ja raakasti laittaa 8h/päivä + matkat, vai koittaa sumplia voisko mp jäädä hoitovapaalle? Tuntuu ihan perseen vaikeelta kaikki asiat nyt kun on menny lapsen hankkimaan eikä oikein tiiä mistä pitäis alottaakaan, mur. 8h päiväkin on alle 2-vuotiaalle aika pitkä :|
Mistä sie meinasit opparipaikkaa haeskella? Oot varmaan moneen otteeseen maininnu mut ei täsä pääs pysy mikään.
Pystyiskö mies ees muuttamaan niin työaikojaan että pääsis aiemmin hakemaan ees joinain päivinä? Entä isovanhemmat tms.? Hyvä tietty ois jos ite vois kans omia työaikoja sopia työnantajan kans..
 
kahvikirahvi
Mistä sie meinasit opparipaikkaa haeskella? Oot varmaan moneen otteeseen maininnu mut ei täsä pääs pysy mikään.
Pystyiskö mies ees muuttamaan niin työaikojaan että pääsis aiemmin hakemaan ees joinain päivinä? Entä isovanhemmat tms.? Hyvä tietty ois jos ite vois kans omia työaikoja sopia työnantajan kans..
Ei mp oikein voi niille työajoille tehdä mitään :| Isovanhemmat ei asu samalla paikkakunnalla enkä muita viittis meidän lastenhoitoasioilla häiriköidä mitenkään säännöllisesti. Täytyy ny toivoo ett mp pystyis pitämään sitä hoitovapaata jos mä sen os-paikan saan...

Ja maalarialalta koitan kalastella paikkaa, ku se jäi ammattikoulussa kesken ku aloin pp.tä odottamaan. Ammattikouluun meno ois varmaan yksinkertaisinta, mutta se rahallinen puoli onkin vähemmän houkutteleva.
 
kahvikirahvi
Oon vakuuttunut että meillä asuu kotitonttu.

Harvinaisen vittumainen tonttu onkin kun sotkee ja tekee tiskiä :kieh:
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä