The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Ei ei ei aamuseksiä, ei iltapäiväseksiä eikä suihkuseksiäkään (liian pieni suihkukoppi, kokeiltu juttu :snotty: ) Meil on hyvin tarkat ajat milloin voi mitäkin toimintaa harrastaa..päiväl, valosella ei käy kun häpeen niin paljon itteeni(kroppaani) esitellä, ja illalla sit pitää tarkkaan ajoittaa yrityksetkin, etten oo liian väsyny jo..joo, oon oikee diktaattori.:ashamed:

P.S Lanttukukko on :p

Liian pieni suihku on kyllä traagillinen asia. Ja liian pieni amme kans. Kerran semmosessa yhen kans yriteltiin mutta eihän siitä mitään tullu, oltiin ku valaat delfiinien altaassa.





Lanttukukko sen sijaan toimii aina.
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
Selventäkääpä joku mulle :)
En ole koskaan asioinut työkkärissä, mistä se alkaa? Pitääkö sinne soittaa vai vaan marssia sisään? Saako heti jotain karenssia, täytän ensikuussa 26v? Jos saa, kauanko se mahtaa olla? Jos mielin opiskelemaan syksyllä, haenko nyt eka vai pitääkö käydä ennen sitä työkkärissä?
Terveisin ummikko :)
Elokuun puoliväliin olen jokatapauksessa lapsen kanssa kotona, sen jälkeen on jo haettu päiväkotipaikkoja noille
 
Ei ei ei aamuseksiä, ei iltapäiväseksiä eikä suihkuseksiäkään (liian pieni suihkukoppi, kokeiltu juttu :snotty: ) Meil on hyvin tarkat ajat milloin voi mitäkin toimintaa harrastaa..päiväl, valosella ei käy kun häpeen niin paljon itteeni(kroppaani) esitellä, ja illalla sit pitää tarkkaan ajoittaa yrityksetkin, etten oo liian väsyny jo..joo, oon oikee diktaattori.:ashamed:

P.S Lanttukukko on :p
: /

onhan sun mies nähnyt sut monta kerrtaa alasti :)

kyllä sitä itsekin saattais hävetä vieläkin omia "rintojaan" uuden tuttavuuden kanssa
tai sitten ei, ei voi tietää
 
kahvikirahvi
Selventäkääpä joku mulle :)
En ole koskaan asioinut työkkärissä, mistä se alkaa? Pitääkö sinne soittaa vai vaan marssia sisään? Saako heti jotain karenssia, täytän ensikuussa 26v? Jos saa, kauanko se mahtaa olla? Jos mielin opiskelemaan syksyllä, haenko nyt eka vai pitääkö käydä ennen sitä työkkärissä?
Terveisin ummikko :)
Elokuun puoliväliin olen jokatapauksessa lapsen kanssa kotona, sen jälkeen on jo haettu päiväkotipaikkoja noille
Kannattaa varmaan soittaa sinne, selvittää tilanne ja kysyä mitä pitää tehdä ja sanoa että haluat ajan paikan päälle että ne voi vääntää rautalangasta. Tai niin mä ainakin tekisin, koska en tajua itseottamistani asioista koskaan mitään :snotty:
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä