The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;28035237:
Mää taisin josku 23.00 valua sänkyyn päin, kun höpöttelin KK:n kanssa hetken naamakirjassa ennen nukkumaanmenoa.

Meki kuultiin eilen linnunlaulua, oli kyllä outoa, mutta ihan kiva kuulla sitäkin välillä :)

Mua väsyttää edelleen, vaikka oon vetäny pannullisen kahviaki jo kohta.. Kai mä sitte joskus vielä heräilen :D
se tuo niin kevätmieltä ja kevään tuntua kun alkavat visertää :)
 
:wave::wave:

Lapset läks laskiaisriehaan ja mä meinaan lähtee kohta pian asioille :)
Täällä kanssa lapset veivät kouluun pulkat kun laskettelevat siellä :)

Suksetkin yhden lapsista piti ottaa mukaan mutta unohtuivat kotiin niin piti sitten viedä uudella reissulla : /

Sitten kävin kaupassa ja kun olin automaatilla huomasin että pankkikortti onkin kotona, onneksi oli rahaa sentään mukana että sain ostettua mitä pitikin. En taas enää kaupassa muistanut tuota kortin puuttumista että olisi sillä voinut maksaa :D
ei sentään tarvinnut jättäää mitään ostoksista kassalle :)

Sitten joku sossutäti vielä soitti yhdestä maahanmuuttajaperheestä.
Lapset kun ovat välillä olleet keskenään tukkanuottasilla ja pitänyt välillä käydä vanhempien kanssa juttelemassa. Heidän lapset ovat olleet tulkkeina.

Mitähän tänään vielä, päivä vasta alussa :D
 
Helöyyh murmelit:kiss:

So nyssit polvi operoitu! Eipä sillä vielä kävele kunnolla.
Sängyssä on tullu reenailtua ja väänneltyä kun ei vielä muuhun kykene:whistle:

Ihan turhaan jännitin leikkausta, ne huumas mut niin totaalisesti että leijuin pilvessä koko leikkauksen ajan=)

Tikit pois parin viikon päästä. Onneks ei tullu ku muutama hassu stitsi, totaalisena arpifobikkona siis säästettiin mun mielenterveyttä, on se mukavaa ku on kivaa:D
 
Helöyyh murmelit:kiss:

So nyssit polvi operoitu! Eipä sillä vielä kävele kunnolla.
Sängyssä on tullu reenailtua ja väänneltyä kun ei vielä muuhun kykene:whistle:

Ihan turhaan jännitin leikkausta, ne huumas mut niin totaalisesti että leijuin pilvessä koko leikkauksen ajan=)

Tikit pois parin viikon päästä. Onneks ei tullu ku muutama hassu stitsi, totaalisena arpifobikkona siis säästettiin mun mielenterveyttä, on se mukavaa ku on kivaa:D
toivottavasti saat pian koiven kuntoon
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
kahvikirahvi
Helöyyh murmelit:kiss:

So nyssit polvi operoitu! Eipä sillä vielä kävele kunnolla.
Sängyssä on tullu reenailtua ja väänneltyä kun ei vielä muuhun kykene:whistle:

Ihan turhaan jännitin leikkausta, ne huumas mut niin totaalisesti että leijuin pilvessä koko leikkauksen ajan=)

Tikit pois parin viikon päästä. Onneks ei tullu ku muutama hassu stitsi, totaalisena arpifobikkona siis säästettiin mun mielenterveyttä, on se mukavaa ku on kivaa:D
Hoi sie :kiss:
Hyvä et on polvi ny leikelty, toivottavasti se ny auttaa :)
 
Hoi sie :kiss:
Hyvä et on polvi ny leikelty, toivottavasti se ny auttaa :)
Kyl sielt pampperssia lähti, leguri sano että tyydyttävästi meni. Eli iskarit jäi vähän vajakeiks kun joutuivat leikkaan niin paljon revennyttä pois. Eiköhän siitä ihan hyvä kuitenkin tule. Ei musta enää yleisurheilijaa teherä, mutta normi liikunnat varmaan menee. Pitää jättää noi extriimlajit pois:mad:
 
Helöyyh murmelit:kiss:

So nyssit polvi operoitu! Eipä sillä vielä kävele kunnolla.
Sängyssä on tullu reenailtua ja väänneltyä kun ei vielä muuhun kykene:whistle:

Ihan turhaan jännitin leikkausta, ne huumas mut niin totaalisesti että leijuin pilvessä koko leikkauksen ajan=)

Tikit pois parin viikon päästä. Onneks ei tullu ku muutama hassu stitsi, totaalisena arpifobikkona siis säästettiin mun mielenterveyttä, on se mukavaa ku on kivaa:D
moi pitkästä aikaa :kiss:

mitä siitä korjattiin?
 
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;28035993:
Kattellaan niitä sitte joskus toiste... :D

KK oli näemmä jo vastannu mun puolesta tähän... :whistle: :p
juu niin vastas :)

joskus täällä oli jotain kuvia huulista mutta en muista milloin niitä laitettiin :)

mä otin kuvan sitten paljon myöhemmin :D
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä