Huomenta :kiss:Huomenta:wave: pakollinen aamukahvi ja kurkistus tänne
Huomenta :kiss:Huomenta:wave: pakollinen aamukahvi ja kurkistus tänne
Kiva saada pusui, kukaa pusutellukkaan pitkään aikaan :kiss:Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;28035730:Huomenta :kiss:
se tuo niin kevätmieltä ja kevään tuntua kun alkavat visertääAlkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;28035237:Mää taisin josku 23.00 valua sänkyyn päin, kun höpöttelin KK:n kanssa hetken naamakirjassa ennen nukkumaanmenoa.
Meki kuultiin eilen linnunlaulua, oli kyllä outoa, mutta ihan kiva kuulla sitäkin välillä
Mua väsyttää edelleen, vaikka oon vetäny pannullisen kahviaki jo kohta.. Kai mä sitte joskus vielä heräilen
Mii Mii Mii Mii Mii :wave:Pitäis vääntäytyä pesulle..selänpesijöitä aamusuihkuun?
Täällä kanssa lapset veivät kouluun pulkat kun laskettelevat siellä:wave::wave:
Lapset läks laskiaisriehaan ja mä meinaan lähtee kohta pian asioille
melko tumma silmä kuitenkinAlkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;28035709:
Pehmeätentäs huulet
siehän sen tiiätPehmeät
toivottavasti saat pian koiven kuntoonHelöyyh murmelit:kiss:
So nyssit polvi operoitu! Eipä sillä vielä kävele kunnolla.
Sängyssä on tullu reenailtua ja väänneltyä kun ei vielä muuhun kykene
Ihan turhaan jännitin leikkausta, ne huumas mut niin totaalisesti että leijuin pilvessä koko leikkauksen ajan=)
Tikit pois parin viikon päästä. Onneks ei tullu ku muutama hassu stitsi, totaalisena arpifobikkona siis säästettiin mun mielenterveyttä, on se mukavaa ku on kivaa
Hoi sie :kiss:Helöyyh murmelit:kiss:
Ihan turhaan jännitin leikkausta, ne huumas mut niin totaalisesti että leijuin pilvessä koko leikkauksen ajan=)
Tikit pois parin viikon päästä. Onneks ei tullu ku muutama hassu stitsi, totaalisena arpifobikkona siis säästettiin mun mielenterveyttä, on se mukavaa ku on kivaa
Onhan tässä jo kärvistelty mitä ihmeellisimmissä asennoissa:saint: Takaakin olis kivatoivottavasti saat pian koiven kuntoon
Kattellaan niitä sitte joskus toiste...melko tumma silmä kuitenkin
entäs huulet
Kyl sielt pampperssia lähti, leguri sano että tyydyttävästi meni. Eli iskarit jäi vähän vajakeiks kun joutuivat leikkaan niin paljon revennyttä pois. Eiköhän siitä ihan hyvä kuitenkin tule. Ei musta enää yleisurheilijaa teherä, mutta normi liikunnat varmaan menee. Pitää jättää noi extriimlajit poisHoi sie :kiss:
Hyvä et on polvi ny leikelty, toivottavasti se ny auttaa
tulee mieleen se kun kerroin kerran kaverille että on jalka niin kipeä ettei oikeen kestä astuaOnhan tässä jo kärvistelty mitä ihmeellisimmissä asennoissa:saint: Takaakin olis kiva
moi pitkästä aikaa :kiss:Helöyyh murmelit:kiss:
Ei huonostitulee mieleen se kun kerroin kerran kaverille että on jalka niin kipeä ettei oikeen kestä astua
kaveri kysymään että kestääkö kävellä
juu niin vastasAlkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;28035993:Kattellaan niitä sitte joskus toiste...
KK oli näemmä jo vastannu mun puolesta tähän...