mmmmm, turkkilaista käristystäAaargh!! Mies toi kebabranskalaiset. Arvatkaa vaa pystyinkö vastustamaan
tässä sen taas näkee sama asia mutta miehet ja naiset aattelee asian erii kaavalla vaikka lopputulos on kuitenkin sama.me ollaan siis asiasta samaa mieltä mutta halutaan pukea se sanoiksi toisin
lähes kaikki miehet tykkää tiimalasistaJaa tiimalasi...tuo mies ainakin tuntuu tykkäävän..
no jankkausta teillä ei ainakaan puutu, oli ny mies tai nainen kyseessätässä sen taas näkee sama asia mutta miehet ja naiset aattelee asian erii kaavalla vaikka lopputulos on kuitenkin sama.
Juu, vetelin sitä lihaa kaksin käsin ja älkää nyt pervot vaivautuko vääntämään tuotammmmm, turkkilaista käristystä
saa sitä syödä mutta syö nuukasti ranuja
kellä meillä?no jankkausta teillä ei ainakaan puutu, oli ny mies tai nainen kyseessä
Juu, vetelin sitä lihaa kaksin käsin ja älkää nyt pervot vaivautuko vääntämään tuota
tinkuliini & ruutis taloudessakellä meillä?
mutta tiimalasihan on
:hug: Sinä!No ois tiimalasi 100 kertaa parempi kuin tämmönen tasapaksu..tai no, tissiä, persettä ja kaikkee löytyy mut vähän liikaakin..
no mitä nyt vähän lämpimikseen tingataan, kai sitä mölyä maailmaan mahtuutinkuliini & ruutis taloudessa
Joku ees syöksyy halaamaan kun "näkee" :hug::hug: Sinä!
Pois se meistä.Juu, vetelin elävää lihaa kaksin käsin ja älkää nyt pervot vaivautuko vääntämään tuota
Mä taas olen aina tykännyt tuollaisista perusfarkuista,Noi menis työmatkahousuina muuten tykkään että pitää olla jotain yksityiskohtia mihin katse kiinnittyy. Noi olis hyvät perusfarkut työmatkalle.
:kiss:myönnän reilusti vaan että tykkään just niistä jotka tuo pepun parhaiten famille
no mitä nyt vähän lämpimikseen tingataan, kai sitä mölyä maailmaan mahtuu
Mä taas olen aina tykännyt tuollaisista perusfarkuista,
itselle tulee jotnkin teinimäinen oli joistain yksityiskohdista
Kerään sen katseen sitten kivalla yläosalla ja kokonaisuudella
Not
öitä ! :hug:Mie lähen nyt nukkuu, aamulla taas (liian) aikanen herätys..:kiss: Öitä muruset!
Senkin ryökäle :stick:Pois se meistä.