The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
:headwall: |O Mun kädet syyhyää laittaa kämppää uuteen järjestykseen. Ei vaan riitä voimat 2 huoneen vaihtoon eikä aika... pitäs vaihtaa päittäin muksun ja mein huone. Pientä haastetta luo, ku mein huonees on iso vaatekaapisto. Tarttis joko uuen tilalle tai siirrettyä vanaha toiseen huoneeseen.
 
Lilith Le Nuit
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;28031485:
Ai, ei täältä löytyny vapaaehtosia. Kai mun on sitte pakko mennä ite. Heipsistä hei ja hyvät päivänjatkot kaikille :kiss:
Mä olin eilen töissä että nyt ei viitsi taas mennä. :xmas:

See ya. :kiss:
 
IhanaValo
Esikko kotona, mies tuo töistä tullessaan kuopuksen mukanaan. Ja mie en oo tänään ku tiskannut (kone tehny senkin)..aamulla piti tosin esikoinen saattaa taksilleen ja kuopus kävellä hoitoon, mut silti. Meinasin et oisin isomminkin siivoillu, meinasin et nukun pienet päikkärit mut pah, keitin kahdet kahvit, söin ja katoin Poirotin ja jonkin toisen ohjelman nauhalta..:ashamed: On taas tää päivä menny..
 
kahvikirahvi
Esikko kotona, mies tuo töistä tullessaan kuopuksen mukanaan. Ja mie en oo tänään ku tiskannut (kone tehny senkin)..aamulla piti tosin esikoinen saattaa taksilleen ja kuopus kävellä hoitoon, mut silti. Meinasin et oisin isomminkin siivoillu, meinasin et nukun pienet päikkärit mut pah, keitin kahdet kahvit, söin ja katoin Poirotin ja jonkin toisen ohjelman nauhalta..:ashamed: On taas tää päivä menny..
Onhan tätä päivää vielä jäljellä :) Hyvin ehtii vielä siivota. Munki pitäs vielä hoitaa pyykit kaappiin ja uudet pyörimään.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä