The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
kahvikirahvi
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;28030106:
Huomenia. Jotenki tosi ihanaa taas, ku mies ei heränny herätyskelloonsa, ku vasta kun se soi iha täysiä, niin meillä heräs kaikki tossa 6 aikaan. Tulee taas kiva iltavuoroviikko, ku yöunet jää johonki 5 tuntii joka yö.. Onneks tää on viimine tällane viikko, sit seuraavana iltavuoroviikkona saan nukkua sentää 8 asti joka aamu.
Huomenta :kiss:

Ja muille kans :wave:
 
kahvikirahvi
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;28030482:
ja korvatulehdus toisessa korvassa. Antibioottikuuri pojalle ja lähetettä korvapolille. Toivottavasti saatais nopeesti aikaa sinne, ettei joudu kauatta kärsiin poika.
Paranemisia ja jaxuhalit teille :hug:

Putkitetaanko sillä sitte korvat?
 
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;28030482:
ja korvatulehdus toisessa korvassa. Antibioottikuuri pojalle ja lähetettä korvapolille. Toivottavasti saatais nopeesti aikaa sinne, ettei joudu kauatta kärsiin poika.
:hug:




Mikä siinä on että mä saan nää taudit aina pitkä aikasena ja muksut oksentelee vaan pari kertaa :ashamed: Ihanaa, etteivät saa pahana mutta miks mä??
 
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;28030482:
ja korvatulehdus toisessa korvassa. Antibioottikuuri pojalle ja lähetettä korvapolille. Toivottavasti saatais nopeesti aikaa sinne, ettei joudu kauatta kärsiin poika.
voi että :(

toivotaan että aika korvapolille tulisi pian :)
 
Ei se lääkäri sitten soittanu mulle sillon viimme viikolla :mad: Jos tänään ei lausunnot tuu meen vaikka käymään ja annan sellasta ärräpäätä sille lääkärille ettei tosikaan.

Ja kai mun pitääs uudelleen muutenkin mennä josko sais jotain vahvempaa lääkettä,ku sattuu kankkuun ja reiteen niin ketusti kävely. Tulis jo kuuma kesä,jos sitten vähän edes helpottaisi :attn:
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä