Perjantain Pärstäketju

Peyote
[QUOTE="Vieras";28015528]Voisko nuo hiukset tuosta sivulta heittää taakse.
Kapeet kasvot ja tuo malli kaventaa viel enemmän.[/QUOTE]

Ei ole kapeat. Puhelimen kamera niitä kaventaa. Mulla on leveät kasvot.
 
ja mun kuvista, että laitan liian pieniä vaatteita päälle, näytän ikäistäni vanhemmalle ja vaikka ja mitä :)
Sä näytät ikäistäsi nuoremmalle ja helvetin hyvälle. Plus vaatteesi eivät ole liian pieniä. Ja Phoebsin ei tarvinne kauheesti kuviaan muokkailla, kun on luonnonkaunis muutenkin.

Mullekin on yritetty sanoa tässä aikojen saatossa vaikka ja mitä tällä palstalla, mutta ei kai kukaan enää jaksa nälviä, kun olen jättänyt omaan arvoonsa kommentit, joissa on yritetty epäonnistuneesti vittuilla. Negaa saa toki sanoa, mutta sitäkin voi tehdä niin monella eri tavalla.

Mutta kuitenkin, nättejä naisia täällä yhä edelleen. :)
 
Sä näytät ikäistäsi nuoremmalle ja helvetin hyvälle. Plus vaatteesi eivät ole liian pieniä. Ja Phoebsin ei tarvinne kauheesti kuviaan muokkailla, kun on luonnonkaunis muutenkin.

Mullekin on yritetty sanoa tässä aikojen saatossa vaikka ja mitä tällä palstalla, mutta ei kai kukaan enää jaksa nälviä, kun olen jättänyt omaan arvoonsa kommentit, joissa on yritetty epäonnistuneesti vittuilla. Negaa saa toki sanoa, mutta sitäkin voi tehdä niin monella eri tavalla.

Mutta kuitenkin, nättejä naisia täällä yhä edelleen. :)
Pitää sanoa, että monet teistä näyttää luonnossa paljon paremmalle mitä kuvissa...voiko niin edes sanoa? Kuvissakin näyttää hyvälle mutta luonnossa vielä paremmalle...Näkee eleet ja liikkeet, ilmeet :D
 
  • Tykkää
Reactions: Lode-

Yhteistyössä