:heart: sä oot mussu niin kivan näkönen et ei ees palstan ilkeimmät viihti kiusia suaNiin mutta kun mä kaipaan joskus huomiota. Niin olisi kivempi olla rekkis kuin nobody :snotty:
:heart: sä oot mussu niin kivan näkönen et ei ees palstan ilkeimmät viihti kiusia suaNiin mutta kun mä kaipaan joskus huomiota. Niin olisi kivempi olla rekkis kuin nobody :snotty:
Hah. Mut sä oot kyllä Ihana :heart::heart: sä oot mussu niin kivan näkönen et ei ees palstan ilkeimmät viihti kiusia sua
Kiitos :snotty: :heart: Juu, tää punainen tuntuu niin "omalta" väriltäihana vaan aina. Ihanan värinen tukka.
hieno hattu. :xmas:
HUIII!!!Alkuperäinen kirjoittaja MIRKAMÖRKÖ;28015639:
Sopii niin sun ihon väriin. Vaikka kaikki sun hiukset on näyttänyt kyllä aina todella hyvältä sulla.Kiitos :snotty: :heart: Juu, tää punainen tuntuu niin "omalta" väriltä
Mä niin tykkään näistä aidoista kuvista, kaiken kruunaa taustalla näkyvä pieni "kaaos". Kaunis olet.Alkuperäinen kirjoittaja MIRKAMÖRKÖ;28015657:
Sä olet jotenkin ihan nikkisi näköinenAijaa.com - 11743916
Minä hyvin epäluonnollisessa tilassa. Almost meikitön, rillit päässä ja lukemassa viinavalistuskirjaa.
Eli suttunen Tottahan se onSä olet jotenkin ihan nikkisi näköinen
KiitosSopii niin sun ihon väriin. Vaikka kaikki sun hiukset on näyttänyt kyllä aina todella hyvältä sulla.
:kiss:Alkuperäinen kirjoittaja päätön;28015940:hieno hattu. :xmas:
no ei naamasskaan vikaa ole.
pölö ainakinBootypeppi on NIIN söpö.:heart:
No ei se niin tarkkaa ole.pölö ainakin
tylsää. tätimäistä. ja onko sinulla kierot silmät?