Juu, kotiäiti olen. Usein käyn jo aikaisin aamulla kun muu perhe vielä nukkuu. Muuten sitten kun mies pääsee töistä kotiin. Joskus harvakseltaan otan osan lapsista lapsiparkkiin mukaan.Miten teillä riittää aikaa käydä noin monta kertaa viikossa jossain? vai oletteko kaikki kotiäitejä? Itse työssäkäyvänä, jos kävisin vielä muutaman kerran viikossa jossain salilla tms, niin koska mulla ois lapsille aikaa?? Ei koskaan.
Olen opiskelija, lapsella on myös isä ja mummi joka kyselee aina luokseen. Käyn salilla 2x viikossa kun lapsi on isällään ja kerran siten että joko nykyinen mieheni on lapsen kanssa tai sitten vien lapsen leikkimään salin lastenhoitopaikkaan muiden lasten kanssa tai vien mummolaan pariksi tunniksi. Kyllähän se arki-iltoina on pois yhdessäolosta mutta jos lapsi joka tapauksessa on pois sen ajan niin käytän sen järkevästi.Miten teillä riittää aikaa käydä noin monta kertaa viikossa jossain? vai oletteko kaikki kotiäitejä? Itse työssäkäyvänä, jos kävisin vielä muutaman kerran viikossa jossain salilla tms, niin koska mulla ois lapsille aikaa?? Ei koskaan.
Äitiyslomalla olen. Saa nähdä, miten aikaa liikkumiseen jää sitten, kun työelämään palaan. Onneksi salilla jossa käyn, on jumppia myös viikonloppuisin, eli eiköhän ainakin kolmisen kertaa viikossa pääse silloinkin käymään.Miten teillä riittää aikaa käydä noin monta kertaa viikossa jossain? vai oletteko kaikki kotiäitejä? Itse työssäkäyvänä, jos kävisin vielä muutaman kerran viikossa jossain salilla tms, niin koska mulla ois lapsille aikaa?? Ei koskaan.
Lapset kulkee mukana lapsiparkissa tai ovat isän kanssa kotona. Teen osittaista hoitovapaata. Kyllä mulla riittää hyvin aikaa lapsillekinMiten teillä riittää aikaa käydä noin monta kertaa viikossa jossain? vai oletteko kaikki kotiäitejä? Itse työssäkäyvänä, jos kävisin vielä muutaman kerran viikossa jossain salilla tms, niin koska mulla ois lapsille aikaa?? Ei koskaan.