..
2x viikossa bodypump, 3x kahvakuula, 3-4x futistreenit... olen päivät töissä ja lapsia on 3 tarha- ja kouluikäistä. Lapsilla on isäkin joka heidän kanssaan on.
Hauska, enpä ole tullut koskaan ajatelleeksi ratsastusta ryhmäliikuntana. No, onhan se sitä samalla tavalla kuin mikä muu tahansa yhdessä tehtävä yksilöjumppa.--Ratsastus kun rahat antaa periksi.
Minusta taas salilla tahkoaminen on tyyyyylsäää..... En käy millään tunneilla minäkään, jossa vaaditaan koreografiaa tai tanssiaskelia. Mutta kahvakuula ja venyttelyt ja pumpit yms. ovat kivoja ryhmäliikuntatunteja, ja tehokkaita. Yksinäni tykkään käydä lenkillä.Alkuperäinen kirjoittaja LauhkeaLehmä;27990681:Mä luin vain, että seksi kuluttaa luultua vähemmän. Mutta onhan sekin ryhmäliikuntaa... tavallaan (Muoks. Ja minä luin, että ryhmäliikuntakin kuluttaa vähemmän. Lukihärö täällä päässä. No olisi se kyllä outoa että kahvakuulailu ryhmässä kuluttaisi vähemmän kuin yksikseen )
Minä vihaan ryhmäliikuntaa, varsinkin jos siihen sisältyy musiikkia ja askelkuvioita. Pari kertaa kokeilin, mutta kyllä isesseen reenaaminen vaan on mukavampaa. Käyn salilla 2-4 kertaa viikossa ja muuten jumppailen kotona. Koiranretaleen kanssa on myös kierrettävä ne pakolliset lenkit, jote siitäkin tulee liikuntaa ihan kivasti.
Mutta täytyy sanoa, että 30 min. tehokasta kahvakuulaharjoitetta on mahtavaa. Eipä tuota tulilsi kotona varmasti yhtä antaumuksella tehtyä. Enkä minä ainakaan ehdi edes katselemaan toisten suoritukssia, kun keskityn omaani. Eikä haittaa hien hajukaan. En kyllä erota mikä on tavallinen hiki ja mikä on menkkahiki =DMonenlaista ryhmäliikuntaa kokeilleena ja myös ohjanneena en harrasta sitä enää ollenkaan. Ei voi olla kuvottavampaa, kuin huhkia kissanpissan hajuisten mimmien kanssa. YÖK! Oman hien hajun just kestää, joten treenaan yleensä vain valmentajan tai/ja mieheni kanssa. Usein myös yksin, koska mä en kaipaa mitään "menkkahikipataljoonaa" ympärilleni.
Monenlaista ryhmäliikuntaa kokeilleena ja myös ohjanneena en harrasta sitä enää ollenkaan. Ei voi olla kuvottavampaa, kuin huhkia kissanpissan hajuisten mimmien kanssa. YÖK! Oman hien hajun just kestää, joten treenaan yleensä vain valmentajan tai/ja mieheni kanssa. Usein myös yksin, koska mä en kaipaa mitään "menkkahikipataljoonaa" ympärilleni.