Mitä ryhmäliikuntaa harrastat?

• Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
juuh
Alkuperäinen kirjoittaja LauhkeaLehmä;27990681:
Mä luin vain, että seksi kuluttaa luultua vähemmän. Mutta onhan sekin ryhmäliikuntaa... tavallaan :D(Muoks. Ja minä luin, että ryhmäliikuntakin kuluttaa vähemmän. Lukihärö täällä päässä. No olisi se kyllä outoa että kahvakuulailu ryhmässä kuluttaisi vähemmän kuin yksikseen :D :D)

Minä vihaan ryhmäliikuntaa, varsinkin jos siihen sisältyy musiikkia ja askelkuvioita. Pari kertaa kokeilin, mutta kyllä isesseen reenaaminen vaan on mukavampaa. Käyn salilla 2-4 kertaa viikossa ja muuten jumppailen kotona. Koiranretaleen kanssa on myös kierrettävä ne pakolliset lenkit, jote siitäkin tulee liikuntaa ihan kivasti.
Minusta taas salilla tahkoaminen on tyyyyylsäää..... En käy millään tunneilla minäkään, jossa vaaditaan koreografiaa tai tanssiaskelia. Mutta kahvakuula ja venyttelyt ja pumpit yms. ovat kivoja ryhmäliikuntatunteja, ja tehokkaita. Yksinäni tykkään käydä lenkillä.

pakko sanoa
Monenlaista ryhmäliikuntaa kokeilleena ja myös ohjanneena en harrasta sitä enää ollenkaan. Ei voi olla kuvottavampaa, kuin huhkia kissanpissan hajuisten mimmien kanssa. YÖK! Oman hien hajun just kestää, joten treenaan yleensä vain valmentajan tai/ja mieheni kanssa. Usein myös yksin, koska mä en kaipaa mitään "menkkahikipataljoonaa" ympärilleni.

"vieras"
Monenlaista ryhmäliikuntaa kokeilleena ja myös ohjanneena en harrasta sitä enää ollenkaan. Ei voi olla kuvottavampaa, kuin huhkia kissanpissan hajuisten mimmien kanssa. YÖK! Oman hien hajun just kestää, joten treenaan yleensä vain valmentajan tai/ja mieheni kanssa. Usein myös yksin, koska mä en kaipaa mitään "menkkahikipataljoonaa" ympärilleni.
Mutta täytyy sanoa, että 30 min. tehokasta kahvakuulaharjoitetta on mahtavaa. Eipä tuota tulilsi kotona varmasti yhtä antaumuksella tehtyä. Enkä minä ainakaan ehdi edes katselemaan toisten suoritukssia, kun keskityn omaani. Eikä haittaa hien hajukaan. En kyllä erota mikä on tavallinen hiki ja mikä on menkkahiki =D

Peyote

Ei kaikki ryhmäliikunta ole noin hikistä. Ainakaan meidän tanssiryhmässä ei kukaan ole mitenkään äklö.

pakko sanoa
[QUOTE="vieras";27994320]Mutta täytyy sanoa, että 30 min. tehokasta kahvakuulaharjoitetta on mahtavaa. Eipä tuota tulilsi kotona varmasti yhtä antaumuksella tehtyä. Enkä minä ainakaan ehdi edes katselemaan toisten suoritukssia, kun keskityn omaani. Eikä haittaa hien hajukaan. En kyllä erota mikä on tavallinen hiki ja mikä on menkkahiki =D[/QUOTE]

Siis miksi tuota ei sitten tulisi tehtyä kotona tai yksin yhtä antaumuksella sitten? Keskityt omaan suoritukseen ilman, että muut ähkii ympärillä. No kaikki tekee, kuten itelle parhaaksi näkee. Pääasia on, että liikkuu.

"nuuh"
Mä en kans kestä mitään ryhmiä ja kanssasisaria. Metsään ja jäälle pääsee onneksi yksin. Siellä voi läähättää ja piereskelläkkin ihan oman sykkeen tahtiin. Vesijumpassa kävin vielä vähän aikaa sitten, siellä auttaa kun ottaa rillit pois niin ei tarvi ketään nähdä. Oi voi tulis kesä niin pääsis tuohon lähilammelle juoksemaan aamuisin.

"liikkis"
lenkkeilin ja uin ja kuntopyöräilin yksin, kunnen kyllästyin ja menin ryhmäliikkiksille. Nykyisin harrastan:1. spinningiä,pumppia,bodycombattia, venyttelyä, cxworksiä mm. Mm. sen takia, koska koen, etten saisi yksin reenatessa samantasoista reeniä sitten millään. Oudoksun ihmisiä, joita ryhmäliikkis kuvottaa. Se on ryhmässä tehtävää reeniä, jota tehdään yksin. Ei ole paljoa tunnilla aikaa kuin keskittyä omaan suoriutumiseen toisten kyttäämisten sijaan. Aina hyvällä tuulellakun olen poistunut ryhmäliikkiksiltä.

"niin"
[QUOTE="liikkis";27994479]lenkkeilin ja uin ja kuntopyöräilin yksin, kunnen kyllästyin ja menin ryhmäliikkiksille. Nykyisin harrastan:1. spinningiä,pumppia,bodycombattia, venyttelyä, cxworksiä mm. Mm. sen takia, koska koen, etten saisi yksin reenatessa samantasoista reeniä sitten millään. Oudoksun ihmisiä, joita ryhmäliikkis kuvottaa. Se on ryhmässä tehtävää reeniä, jota tehdään yksin. Ei ole paljoa tunnilla aikaa kuin keskittyä omaan suoriutumiseen toisten kyttäämisten sijaan. Aina hyvällä tuulellakun olen poistunut ryhmäliikkiksiltä.[/QUOTE]

Motivoivaa ryhmäliikunnasta tekee hyvä ohjaaja ja mukaansatempaava musiikki. En minä keskity kuin omaan suoritukseeni, vaikka ympärillä on kymmeniä samalla tavalla puuskuttavia ladyja =D

Yhteistyössä