"hehee"
Meinasin, että oot aina hyvännäköinen ilman tälläystä tai ei. Eli ei susta saa homssuista ja tyylitöntä tekemälläkään.Niin mut mä olenkin keski-iässä Mul ei ol enää välii
Meinasin, että oot aina hyvännäköinen ilman tälläystä tai ei. Eli ei susta saa homssuista ja tyylitöntä tekemälläkään.Niin mut mä olenkin keski-iässä Mul ei ol enää välii
Noo, tässä nyt on mukana enemmän sun omia mielikuvia kuin mun vaatetusta. Taisin sanoa käyttäväni löysiä housuja, lenkkareita ja hupparia. Hupparin väljyydestä en puhunut Kyllä mun mies on mut aika tehokkaasti naiseksi tunnistanut ja vieläpä ihastunut ja rakastunutkin tähän mun ei-tälläytyvään luonnonluukkiini. Mitä se nyt muita sitten kaivelee, se on se osa, mitä en tässä ymmärrä. En mäkään marmata muiden koroista enkä irtoripsistä.Ne sun rinnat ja herkullinen takamus ei varmaankaan näy kamalasti niiden löysien vaatteiden alta. Tokihan suurin osa varmaan harrastaa seksiä alasti, mutta mieti nyt miltä miehistä voi tuntua kävellä kadulla tyttöystävän kanssa jota kaikki luulee pojaksi ennen kuin näkevät kasvot. Kyllä mun mies on ainakin joskus maininnut että kiva hengailla itsensä kanssa kun oon jostain syystä pukenut sen vaatteet päälle... Ja kyse ei siis ole mistään "Mun mielestä miesmäisistä" vaatteista, vaan siitä miksi nainen pukeutuu miehensä vaatteisiin/miehensä kanssa samanlaisiin vaatteisiin. Tiesitkö että on olemassa myös tyttömäisiä rentoja vaatteita, ei tarvitse näyttää androgyyniltä jotta vaatteet ei kiristäis.
Olkoon jokainen sellainen kuin haluaa ja sellainen millaisena itse nahoissaan ja vaatteissaan viihtyy, toivoisin vaan että ihmistä katsottaisiin sen kuoren alle eikä luokitella heti siksi että joku on laitetumpi kuin joku toinen.
Heitto oli lähinnä vitsi, noi Me&I-vaatteet kun tuntuu olevan lastenmaailman Louis Vuitton, Prada ja Tommy Hilfiger samassa merkissäAlkuperäinen kirjoittaja häh?;27983918:Ihan pakko kysäistä vähän aiheen vierestä: mitä pahaa on Me&I lastenvaatteissa? Satuin just sellaisen mekon tytölle ostamaan. Minkä virheen mä tein ja ketä se ärsyttää :-D?
(Nimimerkki .. otti tossa ton merkin esille)
Ulkoilen. Tänään ollaan oltu pulkkamäessä ja kotimatkalla käytiin syöttämässä sorsia, siihen reissuun meni kolmisen tuntia yhteensä. Mun farkkujen ja neuleen alle mahtuu tekninen alusasu ja kengät on lämpimät nilkkurit vaikka niissä kiilakorot onkin ja kyllä mulla toppatakki on ;-)
Mun mies on joskus tuon näköinen pitkän päivän jälkeen, mutta yhtä rakas hän on minulle kuin silloinkin, kun hän on pistänyt puvun päälleen. Jonnekin raivaushommiin on omat vaatteet, juhliin toiset. Eikä hän kotimatkaa varten vaihda vaatteita vaikka joku hänet näkisikin sen parin minuutin aikana, mitä matka autolta kotiin kestää.onks sellaisia naisia ketkä tykkää miehestä jolla tukka sekasin paskaset roikkuvat kuteet päällä?