Kysely naisille: Pidätkö kotitöitä tekevää miestä vähemmän miehekkäänä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Peyote
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Pilkullinen versio. :laugh:

Mamu-koneessa ei ole pisteita, itsekin naureskelin tuotaa parjaava/parjaava-seikkaa.

Voi sieltä keittiöstä joskus parjaustakin kuulua kun mies on hellan ääressä. :laugh: (mutta hyvä juttu kuitenkin jos se mies edes joskus siellä on)

Voi sieltä keittiöstä joskus parjaustakin kuulua kun mies on hellan ääressä. :laugh: (mutta hyvä juttu kuitenkin jos se mies edes joskus siellä on)

Kunhan ei minua parjaa, saa ihan rauhassa meluta. ;)

Meilla mies on se, joka hoitaa sailomiset ja sen sellaiset, siis marmeladit, hillot, kosher-kurkut. Ja aamiaiset. Ihanaa tulla aamulla valmiiseen aamiaispoytaan. Ja minusta on ihanaa katsella, kun han haarailee (:laugh: kuvittele tuohonkin ne pisteet...) keittiossa. Se tekee, joka huomaa, osaa ja ehtii on toimiva periaate.

Jos on mahdollista modata nykyistä, niin ottaisin yhtä älykkäänä, mutta lisäisin huomattavasti ahkeruutta, oma-aloitteisuutta ja kyvykkyyttä selviytyä edes normaalista arjesta. Samoin voisin vähentää sen tuota sohvalla makaamista kylkiasennossa ja hankaluutta kumppanina, mies on todella raskas puolisonpuolikkaana.

Viimeksi muokattu:

Meilla mies on se, joka hoitaa sailomiset ja sen sellaiset, siis marmeladit, hillot, kosher-kurkut. Ja aamiaiset. Ihanaa tulla aamulla valmiiseen aamiaispoytaan. Ja minusta on ihanaa katsella, kun han haarailee (:laugh: kuvittele tuohonkin ne pisteet...) keittiossa. Se tekee, joka huomaa, osaa ja ehtii on toimiva periaate.

Aina vaan hurjenee... :laugh:

Vittu mitä utopisia paskalistoja. Tommosten listojen takia just naiset on kusessa. Sitten halutaan joku urpo nähdä tuollaisena vaikka väkisin, vaikka olis täysi paska. Ja siinäpä se soppa olis...

Oleppa vittu ite reioas jokaisessa tylsässäkin jutussa. Ja vielä 10 vuotta sen jälkeen kun on tavattu. Helppohan se alkuun on olla mielin kielin...

Olet varmaan just semmonen nainen, että puheet on puheita. Mut sitten kun tulee joku moottoripyöräilevä älykääpiö niin antaudut alta aika yksikön.

Joo oon kyllä naimisissa juuri tuollaisen miehen kanssa.

:D :D :D Vau.

Hyijyi! Olen alkanut opettaa 13 vuotiasta poikaani tekemään ruokia ja pesemään pyykkiä. Ikean huonekaluja hän on osannut kasailla jo pitkään. Näillä avuilla ja hyvällä ulkonäöllä uskon pojan löytävän mukavan tytön joskus kumppanikseen. :)

Olisi noloa jos saisi kuulla valitusta tulevaisuudessa omasta pojastaan, että kuinka ei selviä normaali arjesta.

Omat lapset ovat vielä pieniä, mutta olen puolileikilläni ajatellut aikanani järjestää heille vähän inssiajoa vastaavan kotoamuuttokokeen. Pois vanhempien kyyläävän silmän alta pääsee sitten, kun osaa tehdä edullista perusruokaa, tehdä perussiivouksen, pestä pyykkiä, vaihtaa lampun sekä sulattaa pakastimen, putsata uunin ja pestä ikkunat. Todistetusti. En tykkää kotitöistä niin paljon, että alkaisin enää pois muuttaneiden lasten luona niitä tehdä (poislukien sairastumiset ym. tilanteet).

Ex mies oli kovq siivoon ja tiskaan. Yhtenä päivänä tulin aikaisemmin kotiin ja löydi mieheni toisen miehen siitin suussa. Kotityöt oli tehnyt exästä gaypojan!!

[QUOTE="Utelias";27971611]Hehs, tämä on niin tätä. Miehen tarvitsee tehdä sinun eteesi kaikki, mutta sinä lekottelet merenneitopyrstöinesi sohvalla. No, ei se toisaalta ole tyhmä joka pyytää...

Ja mitä sinä tarjoat miehelle?[/QUOTE]

Oliko sinulla nyt ongelmana pääasiassa se merenneidon pyrstö vai mikä? Enpä ymmärtänyt, että sekin niin paljon voisi jäädä vuosien takaa kismittämään, että olen joskus naamiaisissa sellaista käyttänyt.

Mitäkö tarjoan? Olen hauskaa seuraa ja minulla on merenneidon pyrstö.

En, miusta on miehekästä ja seksikästä ku mies tekee kotitöitä.

Olen tässä tapaillut vähän tummempaa miestä ja mies kyllä odottaa multa palvelua. Eli minä laitan ruuan, siivoon jne. Minä myös olen ostanut hälle tupakkaa, bensaa jne. Hän ei ole ostanut mulle vielä mitään.
Mutta joku hänessä vetää magneetin tavoin. Hän on kyllä myös aivan ihana ja kiihkeä ja antelias sängyssä.

Yhteistyössä