Näin
Kerro tarinasi. Etenikö suhde? Jättikö mies vaimonsa? Onnistuiko teidän suhde? Vai päättikö mies jatkaa vanhaa suhdettaan?
Mun mielestä se kolmas osapuoli ei ole mitenkään syyllinen omaan käytökseensä, varsinkin jos sattuu olemaan itse sinkku. Kukaan muu ei riko kenenkään liittoa kuin siinä liitossa olevat, eli ihan turhaa viskoa kiviä sitä kolmatta osapuolta kohti. Jos mies on niin mulkku, että pettää, niin ihan oma vikansa ja itse en kattelis tuollaista kuspäätä päivääkään. Mutta sitä toista naista en lähtis siitä syyttämään, ainoastaan sitä miestä. Se mieshän mulle on valansa vannonut ja lupaukset tehnyt, se outo nainen ei ole luvannut mulle yhtikäs mitään eikä ole mulle tilivelvollinen yhtään mistään.lähipiiriä seuraamalla olen nähnyt mitä pettäminen parisuhteessa voi tehdä toiselle osapuolelle.
jos nainen (tai mies) tietää, että toinen osapuoli on varattu tavalla tai toisella, olkoon ITSE niin viisas että pysyy sellaisesta kaukana. se on joko niin että sitä ollaan tai ei olla.
vähässä on ne parisuhteet, jotka on "avoimia" eli saa oikein luvan kanssa käydä vieraissa ja harrastaa irtosuhteita. niitä on loppuunsa aika vähän. yleensä siinä rikotaan ja paljon. tuska jonka jollekin saatat aiheuttaa voi olla kauaskantoista.
jokainen tietysti tekee mitä haluaa, mutta minulle sellainen ihminen on alkueläimen arvomaailman omaava hyypiö.. sori.
ps. ei ole omakohtaista kokemusta ja toivon ettei koskaan tule olemaankaan. minulla on empatiaa ja omatuntoa ajatella asioita muidenkin kannalta vaikka itse en "paskassa" olisikaan.
Olen aika moraalinen ihminen, enkä miestäni pettäisi, mutta tuommoiseen suhteeseen minäkin saattaisin ryhtyä.Alkuperäinen kirjoittaja tässä olen;27970786:Minulla on suhde varattuun naiseen, ja olen siis itsekin nainen. Mutta ei kai se tässä ole se pääasia.
Itse olen sinkku, hänellä on mies ja lapsia. Itsellänikin on yksi lapsi. Suhdetta on kestänyt pari vuotta. Itse en edes halua elämänkumppania, vaan tämmösen romanssin ja seksiseuraa. Toki meillä on muutakin.. yhdessäoloa, hellyyttä ja romantiikkaa. Näemme myös usein lasten kanssa kuten normaalit ihmiset ihmisten ilmoilla Ja voin käydä heillä kylässä myös ihan tavallisesti jne. Hän on samalla paras ystäväni. Meille tämä sopii.
Hän haluaa pitää kulissia yllä perheidyllistä. Jos olisimme mies ja nainen, saattaisimme päätyä oikeasti yhteen. Mutta vaikka olenkin bi, niin en halua asua ja elää naisen kanssa. Jo lapsenkin vuoksi. Ja tästä meillä on samanlainen näkemys.
Meillä on sellanen sääntö ettei kummallakaan saa olla toista naista. Hänellähän on miehensä, ja minulla saa olla miehiä tietysti myös ja on ollutkin.
Oisko numeroa tolle tyypille? :saint:En ole ikinä moiseen suostunut, vaikka eräs 36-senttisen elimen omaava mies sitä kanssani halusikin. Toivon, että tällaiset ihmiset eheytyisivät.