ei kun ylemmmässä on jonkun rinnat ja alemmassa munEnsimmäinen meinaa rintoja ja alun häpykumpua, näin olen kuullut.. Pessaariksikin ovat mainostaneet.
paitsi ettei ole noin leveät :snotty:
ei kun ylemmmässä on jonkun rinnat ja alemmassa munEnsimmäinen meinaa rintoja ja alun häpykumpua, näin olen kuullut.. Pessaariksikin ovat mainostaneet.
Jos on selällään?? Okei mie poistun.. :ashamed::ashamed:ei kun ylemmmässä on jonkun rinnat ja alemmassa mun
paitsi ettei ole noin leveät :snotty:
laitoin että ne oli ylimääräisiäton rinta jutun nyt tiesin mut en tota häpy juttua mut mua hämäs ne loput jutut siinä.
nouJos on selällään?? Okei mie poistun.. :ashamed::ashamed:
vallan tuhmia miehiä taas liikenteessäJos on selällään?? Okei mie poistun.. :ashamed::ashamed:
tukee hyvin rintojakin
sulla on kyllä magee tyyliHuomioikaa ilme]
Tulee ainakin tissit esiintukee hyvin rintojakin
se on se omintakeinen...itse tehdyt nuo shortsit, takki ja kaulurisulla on kyllä magee tyyli
miksi käytät monikkoa?vallan tuhmia miehiä taas liikenteessä
tuleehan ne ilmankinTulee ainakin tissit esiin
eihän tuu kun ei mulla ole mitään tissukoita...tuleehan ne ilmankin
tuo on kyllä hieno taitose on se omintakeinen...itse tehdyt nuo shortsit, takki ja kauluri
saa ihan juur semmosta kun tahtoo eikä varmaan löydy ihan samaa mistään.tuo on kyllä hieno taito
ai tulee vai :saint:Tulee ainakin tissit esiin
ai jaaeihän tuu kun ei mulla ole mitään tissukoita...
hyppää silmilleai tulee vai :saint:
palsta tietää....ai jaa
jos näkisit mun, ei puhuis moisia :snotty:
niimpähyppää niin mukavasti silmille
väitäkkö muka ette kuuluisi siihen valittuun joukkoon nimeltä tuhmat miehet? sinähän se just tuhma olet,kyllä mä tiedänmiksi käytät monikkoa?