: / :hug:Jöpöttää tai ei, nyt ei jassa juosta. Väsy, vitutus ja kipu. Salamamigi iski. Sain sen tapettua. No eiköhä sitte nuorimmaisen kuume pompannu 39,2, ku se viikon on kiikkunu 38. Räyh!
pitkä aika olla ilman sähköjäEi oikein innosta ajatus sahkottomyydesta... viimeksi oli viikon poissa, kun myrsky teki tuhojaan. nyt on kaksi aggregaattia pihassa, mutta ei hajuakaan, mita niilla tehda - ilman polttoainetta.
kai sen kuitenkin tuntee kun alkaa jöpöttäänEntäs jos varmuuden vuoksi kurkkais, eihän sitä tiiä vaikka siulla ois banaani taskussa..
Emäntäkoulun kyltti?
tuli ylimääräistäkin mukana
Pitkään kyllä kestiSen verran taitaa stressi kiusata, etta ostin lisaa tukapakkaa... Edellinen aski loppui kai eilen tai toissapaivana... Taman vuoden kestikin.
No joo...no mut hyvä se on tarkistaa silti. Miun mies ei ainakaan pane pahakseen jos käyn tarkkailemassa tilannetta lähemmin.kai sen kuitenkin tuntee kun alkaa jöpöttään
Emäntäkoulun kyltti?
ylimmän ymmärrän mutta miten noi loput liittyis emäntäkouluun...?Emäntäkoulun kyltti?
Tietysti onNo joo...no mut hyvä se on tarkistaa silti. Miun mies ei ainakaan pane pahakseenjos käyn tarkkailemassa tilannetta lähemmin.
jotain tuhmaa ehkä?Nyt on kupu ravittu
mitäs sitten keksis?
pienemmät liivit ja nuo muut jutut tuli kuvan mukana joten ei liity mitenkäänylimmän ymmärrän mutta miten noi loput liittyis emäntäkouluun...?
mitä se sellainen tuhma onjotain tuhmaa ehkä?
mä voin kyllä opastaa jos et osaamitä se sellainen tuhma on
kaikkea sitä
Ei. Tupsu ja kuppa :stick:
taitaa ollakkin viisain että mä tulen sulle oppiinkaikkea sitä
Ensimmäinen meinaa rintoja ja alun häpykumpua, näin olen kuullut.. Pessaariksikin ovat mainostaneet.ylimmän ymmärrän mutta miten noi loput liittyis emäntäkouluun...?
eiku opeta vaan,kädestä pitäen...nää on vasta pikku askeleitataitaa ollakkin viisain että mä tulen sulle oppiin
ton rinta jutun nyt tiesin mut en tota häpy juttua mut mua hämäs ne loput jutut siinä.Ensimmäinen meinaa rintoja ja alun häpykumpua, näin olen kuullut.. Pessaariksikin ovat mainostaneet.