The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Saakeli kun pitää keksiä niin vammasia noista antenninjohtojen päistä,piti siis vaihtaa ku toinen hajos.Ärsyttää,kun oon kokeillu kolmea eri päätä ja erillistä piuhaa niin edelleen takkuaa kuva,jos edes näkyy ollenkaan. Viimeks oli tuos seinän sisällä ongelma,vaihdettiin koko olohuoneeseen rasiat ja jotain johtoja.


Mä niin muutan kesään mennessä jonnekin nevadaan. :snotty:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;27961525:
Saakeli kun pitää keksiä niin vammasia noista antenninjohtojen päistä,piti siis vaihtaa ku toinen hajos.Ärsyttää,kun oon kokeillu kolmea eri päätä ja erillistä piuhaa niin edelleen takkuaa kuva,jos edes näkyy ollenkaan. Viimeks oli tuos seinän sisällä ongelma,vaihdettiin koko olohuoneeseen rasiat ja jotain johtoja.


Mä niin muutan kesään mennessä jonnekin nevadaan. :snotty:
pitäis olla joku laki että vain sähkömiehet saa sovitella töpseliä rasiaan

amatöörit sössii koko paletin
 
kahvikirahvi
Huomenta kaikille! Vähän väsyttää, pp oksenteli kolmeen asti aamulla. Viimesen kerran viiden aikaan, ja oli parit märät pierutkin päästäny yöllä niin aamuhan alko mukavasti ku oli peppu palanu ruvelle. Kyllä mun pientä nyt koetellaan :(

Ja mää oon ihan väsyny ja kuollu. Blaah.. Josko sitä kahvin voimalla jaksais tän päivän.
 
Huomenta kaikille! Vähän väsyttää, pp oksenteli kolmeen asti aamulla. Viimesen kerran viiden aikaan, ja oli parit märät pierutkin päästäny yöllä niin aamuhan alko mukavasti ku oli peppu palanu ruvelle. Kyllä mun pientä nyt koetellaan :(

Ja mää oon ihan väsyny ja kuollu. Blaah.. Josko sitä kahvin voimalla jaksais tän päivän.
:hug:

Paranemisia pikkuselle!
 
kahvikirahvi
Alkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;27961620:
:hug:

Paranemisia pikkuselle!
Kyllä se nyt aamulla on ihan reippaan ja ei-kipeän olonen. Keksin ja pienen palan ruisleipää se söi ja hörppäs vettä, ja nyt se alko leikkimään.
Päästäispä näin helpolla taudista..
 
  • Tykkää
Reactions: TrueBlood
Huomenta kaikille! Vähän väsyttää, pp oksenteli kolmeen asti aamulla. Viimesen kerran viiden aikaan, ja oli parit märät pierutkin päästäny yöllä niin aamuhan alko mukavasti ku oli peppu palanu ruvelle. Kyllä mun pientä nyt koetellaan :(

Ja mää oon ihan väsyny ja kuollu. Blaah.. Josko sitä kahvin voimalla jaksais tän päivän.
:hug:

taitaa pp olla vähän väsynyt?
 
IhanaValo
Oih, nyt on tilaa kun vietiin tavaroita tyhjistä pulloista ja rikkinäisistä pienkoneista asti kokonaan pois. En tajua miks niitä on pitänyt ees säästää..
No, miulle jäi muutaman vaatesäkin/laatikon läpikäynti, mitkä jää odottelemaan kuopuksen kasvamista, mitkä laitetaan pois..esikoisen pieniä vaatteita ne on kaikki. Se hemmetti kasvaa liian nopeeta, ei saada keneltäkään sukulaiseltakaan enää hälle sopivia..
 
On semmonen hieno tunne taas ku yskii niin ettei mikään ruoka pysy sisällä... :( Joulua ennen oli tämmönen samanlainen yskä... :(
Kävin muuten eilen lääkärissä kun flunssaa pukannut koko tammikuun vaikka yhden kuurin jo poskiontelontulehdukseen sain joka loppui 2 viikkoa sitten.

Taas sama juttu, poskionteloissa limaa ja pientä rohinaa keuhkoputkessa.
Monia eri troppeja että sais liman pois 60e edestä : /

Antibiootti, limaa irroittavaa yskäntablettia,nenäsuihketta jossa kortisonia, duactia nenän tukkoisuuteen ja silmätippoja silmätulehdukseen :LOL:

Jaa niin, pitäiskin laittaa silmätippoja :D

Aamulla taas yökkäilin (en oksentanut) kun limaa yritin saada kurkusta pois.
 
kahvikirahvi
Alkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;27961986:
Mitähän hyvää ruokaa sitä tänään keksis? Olisko ideoita? Mitäs teillä syödään tänään iltaruoaksi?
Mä ajattelin laittaa ohra-riisiä ja vokkivihanneksia. Varmaan soijasuikaleita kaveriksi.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä