Jos perustais haaremin....Niinhän sulla on =)
:wave: :kiss::wave::wave:
Jos perustais haaremin....Niinhän sulla on =)
:wave: :kiss::wave::wave:
:wave::wave::wave:
Ei huono vaihtoehtoAlkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;27961419:Jos perustais haaremin....
:kiss::wave::wave:
pitäis olla joku laki että vain sähkömiehet saa sovitella töpseliä rasiaanAlkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;27961525:Saakeli kun pitää keksiä niin vammasia noista antenninjohtojen päistä,piti siis vaihtaa ku toinen hajos.Ärsyttää,kun oon kokeillu kolmea eri päätä ja erillistä piuhaa niin edelleen takkuaa kuva,jos edes näkyy ollenkaan. Viimeks oli tuos seinän sisällä ongelma,vaihdettiin koko olohuoneeseen rasiat ja jotain johtoja.
Mä niin muutan kesään mennessä jonnekin nevadaan. :snotty:
Niin ilmeisesti pitäisipitäis olla joku laki että vain sähkömiehet saa sovitella töpseliä rasiaan
amatöörit sössii koko paletin
:hug:Huomenta kaikille! Vähän väsyttää, pp oksenteli kolmeen asti aamulla. Viimesen kerran viiden aikaan, ja oli parit märät pierutkin päästäny yöllä niin aamuhan alko mukavasti ku oli peppu palanu ruvelle. Kyllä mun pientä nyt koetellaan
Ja mää oon ihan väsyny ja kuollu. Blaah.. Josko sitä kahvin voimalla jaksais tän päivän.
Kyllä se nyt aamulla on ihan reippaan ja ei-kipeän olonen. Keksin ja pienen palan ruisleipää se söi ja hörppäs vettä, ja nyt se alko leikkimään.Alkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;27961620::hug:
Paranemisia pikkuselle!
:hug:Huomenta kaikille! Vähän väsyttää, pp oksenteli kolmeen asti aamulla. Viimesen kerran viiden aikaan, ja oli parit märät pierutkin päästäny yöllä niin aamuhan alko mukavasti ku oli peppu palanu ruvelle. Kyllä mun pientä nyt koetellaan
Ja mää oon ihan väsyny ja kuollu. Blaah.. Josko sitä kahvin voimalla jaksais tän päivän.
Eipä sieltä kauhean kauaa voi tulla tavaraa ulos.Kyllä se nyt aamulla on ihan reippaan ja ei-kipeän olonen. Keksin ja pienen palan ruisleipää se söi ja hörppäs vettä, ja nyt se alko leikkimään.
Päästäispä näin helpolla taudista..
tuo on hyvä merkki että lapsi jaksaa leikkiäKyllä se nyt aamulla on ihan reippaan ja ei-kipeän olonen. Keksin ja pienen palan ruisleipää se söi ja hörppäs vettä, ja nyt se alko leikkimään.
Päästäispä näin helpolla taudista..
Ei se ainakaan väsyneeltä vaikuta, yllättävän reippaalta. Jos en tietäis niin en uskois että seon ykiny koko yön. Hyvä näin, vaikka eihän sitä tiiä alkaako se uudestaan. Toivottavasti ei:hug:
taitaa pp olla vähän väsynyt?
Kävin muuten eilen lääkärissä kun flunssaa pukannut koko tammikuun vaikka yhden kuurin jo poskiontelontulehdukseen sain joka loppui 2 viikkoa sitten.On semmonen hieno tunne taas ku yskii niin ettei mikään ruoka pysy sisällä... Joulua ennen oli tämmönen samanlainen yskä...
Joudutaan tyytyyn nyt kekseihin ja ruisleipään + vadelmakiisseliin kun ei kauppaan pääse tähän hätään.
Nuo on ihan hyviäJoudutaan tyytyyn nyt kekseihin ja ruisleipään + vadelmakiisseliin kun ei kauppaan pääse tähän hätään.
Mutta joo, mikäs täällä muuten on meininki?
Mikä pakkomielle kaikilla on mummeliisasta? Mulla ei oo mielipidettä puolesta eikä vastaan, mut alkaa tulemaan jo korvista ulos kun "kaikki" jauhaa siitä :headwall:Tuitui, on tää palsta mennyt hervottomaksi....meissä jokaisessa asuu pieni mummeliisa
Mä ajattelin laittaa ohra-riisiä ja vokkivihanneksia. Varmaan soijasuikaleita kaveriksi.Alkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;27961986:Mitähän hyvää ruokaa sitä tänään keksis? Olisko ideoita? Mitäs teillä syödään tänään iltaruoaksi?
Juu, ja nyt na keksi et minä hän muistutan mummeliisaa..niin ikävä heillä on että tarvii tehdä joku kopio mummeliisastaMikä pakkomielle kaikilla on mummeliisasta? Mulla ei oo mielipidettä puolesta eikä vastaan, mut alkaa tulemaan jo korvista ulos kun "kaikki" jauhaa siitä :headwall: