In My Humble Opinion.mikä
Juu, ruutis sen jo englannistikinIn My Humble Opinion.
Huomenta vaan kaikille :kiss:
Vähillä yöunilla, öisen hervottomien keskustelujen keskellä ei jaksa muuta ku naurattaa. Vieläki mietin tartteeko keskustelu poistaa nassukirjasta
Nuorimmaisella molemmat korvat tulehtuneet ja silleen. Yöt rikkinäisiä. Ny alakaa tuntumaan jo jossain. Onneksi on piristäviä juttuja
Jaa- vaikea sanoa kun en tiiä mistään mitäänIn My Humble Opinion.
Vähillä yöunilla, öisen hervottomien keskustelujen keskellä ei jaksa muuta ku naurattaa. Vieläki mietin tartteeko keskustelu poistaa nassukirjasta
Nuorimmaisella molemmat korvat tulehtuneet ja silleen. Yöt rikkinäisiä. Ny alakaa tuntumaan jo jossain. Onneksi on piristäviä juttuja
Mä tonne kirjottelinki just meidän pojan korvista, että vähän samanlainen meininki täällä. :hug:In My Humble Opinion.
Emmä jaksa, ko tuo mun naapuri lupas keitellä mulle sumpit, kunhan tulee kotio, eli ehkä toivottavasti tässä vielä ennen kuin tarvii lähtee töihinPane säkin sumppi pihiseen
Näemmä joo, mulla ei päivittyny sivu reaaliajassaJuu, ruutis sen jo englannistikin
Ei tartte tietääJaa- vaikea sanoa kun en tiiä mistään mitään
Sai varmaan antsukuurin?
Mullakin on antsukuuri. 6 tablettia onneksi vain.
Sehän on kiva kun naapuri laittaa sumpin pihiseenAlkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;27961171:Emmä jaksa, ko tuo mun naapuri lupas keitellä mulle sumpit, kunhan tulee kotio, eli ehkä toivottavasti tässä vielä ennen kuin tarvii lähtee töihin
Niinhän se on.. Sattuu vielä sopivasti olemaan miespuolinen naapuri..Sehän on kiva kun naapuri laittaa sumpin pihiseen
monestihan sanotaan että korvatulehdus saattaa parantua itsestäänkinNäemmä joo, mulla ei päivittyny sivu reaaliajassa
Ei se mitään
Ei tartte tietää en sen takia noin kirjoittanutkaan
EI, jumakauta, meillä ollaan antibiottikielteisiä korvatulehdusten suhteen. Toki, jos on bakteeritulehdus ja pahat korvakivut, nii sitte voijaan hakita. Toi nuorimmainen on penisilliinille ja sulfalle allerginen, nii vaihtoehot vähissä.
Sepäs. Toi potilas on korvakierrepotilas, jolla on ollu 4 putket pieneen ikään mennessämonestihan sanotaan että korvatulehdus saattaa parantua itsestäänkin
ui uiAlkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;27961239:Niinhän se on.. Sattuu vielä sopivasti olemaan miespuolinen naapuri..
Iski pienet himot päälle...
Sepäs. Toi potilas on korvakierrepotilas, jolla on ollu 4 putket pieneen ikään mennessä
Sitäki. Meillä on kyllä xylitoli kovassa käytössä. Tuossa 3v:n iässä alko harveneen korvatulehukset. Siihen ikään mennessä oli ollu 4 putket.
ja eikös sitäkin sanota että xylitoli saattaa vähentää korvatulehduksia?
Mut heeeeeei, mulla on jo mies...ui ui
:hug: jaxuhaliSitäki. Meillä on kyllä xylitoli kovassa käytössä. Tuossa 3v:n iässä alko harveneen korvatulehukset. Siihen ikään mennessä oli ollu 4 putket.
Jonku verran joo. Periytyvää. Isänsä puolelta peritty.Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;27961343::hug: jaxuhali
Meillä on ollu yhet putket, 10kk ikäsenä laitettiin. Sen jälkeen pysyny hyvin pois tulehdukset, kunnes nyt sitte alko toi kierre uusiutumaan. Poika täytti just 4. Onko teillä muilla lapsilla korvatulehduksia?
Mulla on kanssa ollu pentuna korvakierre. Kahteen kertaan putkitettu ja kahteen kertaan leikattu kitarisat. (juu luit oikein. Kitarisat. Aina saa kaikille selittää ja uskotella, että oikeesti multa on leikattu kitarisat kahteen kertaan.)Jonku verran joo. Periytyvää. Isänsä puolelta peritty.
Niinhän sulla on =)Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;27961334:Mut heeeeeei, mulla on jo mies...
:kiss:Moi ihanat, onko kukaan edes vähän kaivannu mua, imho teidän ois pitänyt. Ja h is not for humble it's for honest in this case. Mulla on ollut ikävä teitä!