The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Huomenta..

Meinasin sitte oikeesti jäädä eile trukin alle, kun en yhtään huomannu, että se kurvas suoraan eteen :D Oli tuskanen iltavuoro, ihan jäässä koko illan ja väsytti ihan hirveesti. Nytte taas heräilly yöllä miljoona kertaa ja sit noussu puol 7 aikaa ylös :/ Vanhempi poika yskii yöllä ja aamulla ihan järkyttävää yskää, nyt sitte mennään korvat tarkastuttamaan ennen hoitoon menoa.
Tuskanen viikko tulee, jos 4-5h yöunilla joutuu jokapäivä jaksaan. Yritän ky saada perjantaiksi vapaapäivän, jos sen saan niin oon paha ja huono äiti ja vien lapset silti hoitoon ja lähden yksinäni ostoksille tai johonkin.

En jaksa ettiä Pikkukaupunkilaisen kirjotusta tuolta, mutta särähti silmään tuo ratsastusruoska, se on RAIPPA, ei ruoska.. :LOL:
 
  • Tykkää
Reactions: TrueBlood
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;27960462:
Huomenta..

Meinasin sitte oikeesti jäädä eile trukin alle, kun en yhtään huomannu, että se kurvas suoraan eteen :D Oli tuskanen iltavuoro, ihan jäässä koko illan ja väsytti ihan hirveesti. Nytte taas heräilly yöllä miljoona kertaa ja sit noussu puol 7 aikaa ylös :/ Vanhempi poika yskii yöllä ja aamulla ihan järkyttävää yskää, nyt sitte mennään korvat tarkastuttamaan ennen hoitoon menoa.
Tuskanen viikko tulee, jos 4-5h yöunilla joutuu jokapäivä jaksaan. Yritän ky saada perjantaiksi vapaapäivän, jos sen saan niin oon paha ja huono äiti ja vien lapset silti hoitoon ja lähden yksinäni ostoksille tai johonkin.

En jaksa ettiä Pikkukaupunkilaisen kirjotusta tuolta, mutta särähti silmään tuo ratsastusruoska, se on RAIPPA, ei ruoska.. :LOL:
:D :hug:

Saisitko nukuttua ennen töihin menemistä jos kovasti alkaa väsyttään?

Ehkä PK halusi vaan käyttää ruoska sanaa :D
 
:D :hug:

Saisitko nukuttua ennen töihin menemistä jos kovasti alkaa väsyttään?

Ehkä PK halusi vaan käyttää ruoska sanaa :D
No mä mietin sitä nukkumista, mutta jos oon 10 aikaa kotona, kun oon vieny lapset ja sit menisin nukkuun, vaikka 2 tunniks, niin saisinko nukuttuu ku korkeintaan tunnin, kun on noita nukahtamisongelmia varsinkin päivällä. Nii sitte saisin ehkä just sen tunnin nukuttua, nii auttaisko se sit oikeesti, vai olisinko entistä enemmän sekasin ja väsynyt.... Meni vähän sekavaksi, mut toivottavasti ymmärrätte :D

Se voi olla, että PK halus vaan käyttää ruoska sanaa.. :)
 
IhanaValo
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;27960462:
Huomenta..

Meinasin sitte oikeesti jäädä eile trukin alle, kun en yhtään huomannu, että se kurvas suoraan eteen :D Oli tuskanen iltavuoro, ihan jäässä koko illan ja väsytti ihan hirveesti. Nytte taas heräilly yöllä miljoona kertaa ja sit noussu puol 7 aikaa ylös :/ Vanhempi poika yskii yöllä ja aamulla ihan järkyttävää yskää, nyt sitte mennään korvat tarkastuttamaan ennen hoitoon menoa.
Tuskanen viikko tulee, jos 4-5h yöunilla joutuu jokapäivä jaksaan. Yritän ky saada perjantaiksi vapaapäivän, jos sen saan niin oon paha ja huono äiti ja vien lapset silti hoitoon ja lähden yksinäni ostoksille tai johonkin.
:hug: Liian vähillä unilla ei jaksa.
 
:hug: Liian vähillä unilla ei jaksa.
:hug: Ei jaksa ei, mutta pattitilanne. Minkäs teet ku mies lähtee 6 jälkee töihin ja lapset herää puol 7 aikaan. Nyt on vielä hoidossa ruuhkaa, kun on varahoitolapsia ja yks hoitaja kipeenä, niin meidän lasten hoitoonmenoaikoja on myöhästetty, koska heidän ei oo pakko mennä 9, kun mä oon kotona. Perseestä, mut väliaikasta. Normaalisti mies lähtee 8 aikaa töihin, kun mulla iltavuoro, niin saan edes vähän enemmän nukuttua :) Enkä mä tiedä miks mulla on nyt taas ollu tosi vaikeet nukkuminen... :/
 
Niin joo ja huomenta :kiss:

Eilen piti oikeen ahkeroida ja raahata omasta makkarista kalusteet olkkarin puolelle,saivat nyt pienemmät leirityä kaksin tuohon mun makkariin.

Vaikka kyllähän sen sitten taas illalla ja yöllä huomas,että olin tehnyt aivan liikaa. Seiskan aikaan illalla alkoi sellanen särky selässä ja yläkropassa,ettei nukkumisestakaan meinannu tulla mitään. Mut onpahan nyt ainakin tehty mitä pitikin.

Niin ja tuli herättyä yöllä niinkin inhottavaan vaivaan,kuin rytmihäiriöt. Saas nähdä uskaltaako kui kauan syödä noita triptylejä ja thyroxinia yhtäaikaa.

Likkaa en saanu millään lähtemään eskariin,oli kuulemma maha kipeä ja sitten kuitenkin lopulta tunnusti,et halus jäädä vain kotiin leikkimään täksi päiväksi.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;27960603:
Niin joo ja huomenta :kiss:

Eilen piti oikeen ahkeroida ja raahata omasta makkarista kalusteet olkkarin puolelle,saivat nyt pienemmät leirityä kaksin tuohon mun makkariin.

Vaikka kyllähän sen sitten taas illalla ja yöllä huomas,että olin tehnyt aivan liikaa. Seiskan aikaan illalla alkoi sellanen särky selässä ja yläkropassa,ettei nukkumisestakaan meinannu tulla mitään. Mut onpahan nyt ainakin tehty mitä pitikin.

Niin ja tuli herättyä yöllä niinkin inhottavaan vaivaan,kuin rytmihäiriöt. Saas nähdä uskaltaako kui kauan syödä noita triptylejä ja thyroxinia yhtäaikaa.

Likkaa en saanu millään lähtemään eskariin,oli kuulemma maha kipeä ja sitten kuitenkin lopulta tunnusti,et halus jäädä vain kotiin leikkimään täksi päiväksi.
:hug:

toisekseen aika ihqu toi sun tyttären tempaus :heart:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;27960622:
Onhan se vaikka nyt sitte yksi toinenkin eskarilainen jäi eskarista pois,kun on mun kuljetuksien varassa. Mut ei kai yks vapaapäivä nyt haittaakaa tee :D
ei veikkosten se eskarin touhu niin kuolemanvakavaa ole, pääasiassahan siellä opitaan olemaan jäsenenä ryhmässä

ei ole päivästä kiinni
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
Oivoi...

Pojan toinen korva oli punanen ja samee, ei kuitenkaan ihan kunnon tulehdusta päällä, muttei tervekään. Huomenna uusiks, niin lääkäri kerkee kattoon sen korvan. Kuulotestin mukaan, kuulo on heikko. Normaali puheääni kuuluu, mut korkeemmat ja matalammat äänet ei. Saattaa johtua siitä, kun korvat ollu kipeinä, tai sit ei. Luultavasti nyt sitte saadaan lähete korvapolille, josko ne siellä sitte setvii noita korvaongelmia. Kerran tuolla pojalla on korvat putkitettu, hänen ollessaan 10kk ja nyt sit kierre alkanu uudestaan, joten odotettavissa taitaa olla putkitusreissu.
 
Tänään muuten käyn Lidlissä katsomassa onko siellä vielä merkkareita :p
Enpä saanut :(

Eilen niitä mainostivat että erä. Varmaan ollut jotain 10 pussia :kieh:

Nyt just sumppi pihisee ja syön kohta riisipiirakkaa ja kroisanttia :p

Autossa kun oli ratio päällä niin siellä puhuttiin jotain että hajun perusteella valitaan kumppania tjsp. Minkäköhän hajun :whistle:

No, juontaja sitten tokasi siihen että kun on käynyt suihkussa niin pimppi haisee heti pimpille :snotty:
 
Enpä saanut :(

Eilen niitä mainostivat että erä. Varmaan ollut jotain 10 pussia :kieh:

Nyt just sumppi pihisee ja syön kohta riisipiirakkaa ja kroisanttia :p

Autossa kun oli ratio päällä niin siellä puhuttiin jotain että hajun perusteella valitaan kumppania tjsp. Minkäköhän hajun :whistle:

No, juontaja sitten tokasi siihen että kun on käynyt suihkussa niin pimppi haisee heti pimpille :snotty:
En siis tykänny siitä, ettet saanu merkkareita, vaan tuosta muusta kirjotuksesta :) Mulleki kelpais pimp...., eiku siis sumppi :rolleyes:
 
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;27961037:
En siis tykänny siitä, ettet saanu merkkareita, vaan tuosta muusta kirjotuksesta :) Mulleki kelpais pimp...., eiku siis sumppi :rolleyes:
Juu, ymmärsin :)
Repesivät täysin siitä kommentista :D

No, merkkareita pitäisi tulla joskus helmikuun alussa kauppoihin.
Pakko heti maistaa :)

Pane säkin sumppi pihiseen :D
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä