The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
kahvikirahvi
Käy päivän tapahtumia läpi. Meillä kans pienin tekee tuota ja sitä seurataan, et miten vaikuttaa hampaisiin.
Mä en oo koskaan ennen kuullut pp.n narskuttelevan, mutta sillä onkin tähän asti ollu tutti öisin. Ajattelin vierottaa sen tutista tässä samalla, sitten voin rauhassa tarkkailla jatkuuko se narskutus. Ja 2v-hammaslääkärissä sitten kattoa onko ne alkanu kulumaan.

Onko teillä seurattu kauankin sitä narskuttelua, ja onko näkynyt hampaissa jälkiä siitä?
 
Mä en oo koskaan ennen kuullut pp.n narskuttelevan, mutta sillä onkin tähän asti ollu tutti öisin. Ajattelin vierottaa sen tutista tässä samalla, sitten voin rauhassa tarkkailla jatkuuko se narskutus. Ja 2v-hammaslääkärissä sitten kattoa onko ne alkanu kulumaan.

Onko teillä seurattu kauankin sitä narskuttelua, ja onko näkynyt hampaissa jälkiä siitä?
Vastikää käytiin hampilääkärissä ja siellä sitte pikkusen sillä silmällä katteltiin, et vois olla kulumaa.
 
IhanaValo
Huomenia!

Paranemisia tosiaan Kk:n pikkuiselle jos en oo muistanu aiemmin toivotella!:hug: Ykätauti on muutenkin inhottava, saatika jos se tulee pienelle..

Tänään varmaan ollaan ihan vaan kotona, eilen kun tuli siel kaupoilla käytyä..ei viiti joka päivä humputella..:D
Pitää kattoo jos jaksas ihan siivoomaankin alkaa. Lapset menee kuitenkin kouluun ja hoitoon lyhyeks päiväks niin ois pari tuntia aikaakin, mies kuitenkin istuu vaan pelaamassa..
 
Muistan kanssa kun muutamia vuosia sitten täällä alkoi lapset oksentaan jokainen :x
Onneksi kun yhdeltä melkein jo loppui, seuraava aloitti niin eivät ihan päällekäin pulautelleet :)
Eipä sitä itse paljoa nukkunut kun kuunteli täytyykö nousta pyyhkeen kanssa ettei sänkyyn menisi.
Sitten kun lapset lopetti, mä aloitin :D


Olisin saanut nukkua tänään melkein puoli kasiin mutta eikös sitä tullut herättyä puoli seiskan aikaan.
Pirteänä :)
 
Aries 78
huomenia. Tänään pääsis fysikaaliseen olkapään vuoksi, syksyllä sen murjoin niin että lihaksia ja jänne repeytyis. eihän tuollainen 4kk jonotus paha ole, odottivatkohan että mobilat tekee ihmeen ja käsi paranee itekseen niin tarvi hoitoa aloittaa :)
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä